mijn nieuwe
eindelijk is hij er, heb er van januari moeten op wachten, en nu is hij eindelijk in orde, maar het was mijn inziens het wachten waard
even wat uitleg
kleur, eigen ontwerp, was veel werk zeg
frame: fanders carve alu ( carbonnen achtervork )
vork : full carbon
groep : alles chorus 2007
wielen : sirrocco 2007 zwart , zonda zwart 2006, of 36 spaaks voorwiel
struur : full carbon, ergonomisch
stuurpen : carbon
zadelpen : carbon
zadel : ben er nog niet volledig uit, ofwel, carbon , slr titanium ( gestript ), of de die die er nu opstaat
bidonhouders : ben er ook nog niet uit , ofwel tacx, juno, gewone, elite of titanium bidonhouder
verder hier wat foto's (waren al te zien in vork topic , is nu in orde, heb de verf er voorzichtig afgehaald en nu perfect)
hier zonder shifters
even wat uitleg
frame: fanders carve alu ( carbonnen achtervork )
vork : full carbon
groep : alles chorus 2007
wielen : sirrocco 2007 zwart , zonda zwart 2006, of 36 spaaks voorwiel
struur : full carbon, ergonomisch
stuurpen : carbon
zadelpen : carbon
zadel : ben er nog niet volledig uit, ofwel, carbon , slr titanium ( gestript ), of de die die er nu opstaat
bidonhouders : ben er ook nog niet uit , ofwel tacx, juno, gewone, elite of titanium bidonhouder
verder hier wat foto's (waren al te zien in vork topic , is nu in orde, heb de verf er voorzichtig afgehaald en nu perfect)
hier zonder shifters
2 de jr junior
Mooi beest, misschien zie ik je wel eens passeren langs 't kanaal.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Echt een fantastische bike. Mooie kleur stelling, en strakke fiets. veel plezier er van.
Btw wat voor een merk stuur heb je er op geplaatst ? Ik ben zelf bezig met een tarmac s-works en heb nu een zepp stuur er op gemonteerd bij gebrek aan moneten.
Btw wat voor een merk stuur heb je er op geplaatst ? Ik ben zelf bezig met een tarmac s-works en heb nu een zepp stuur er op gemonteerd bij gebrek aan moneten.
oei 2 maal zelfde foto, kan niet meer editen,
verder
aan de vaart zal je mij wel veel tegen komen ( rij daar iedere avond, na school) maar wel met mijn tainingsfiets,
van stuur is het een jazz carbon, een huismerk, maar wel goed, hier nog een foto
verder
aan de vaart zal je mij wel veel tegen komen ( rij daar iedere avond, na school) maar wel met mijn tainingsfiets,
van stuur is het een jazz carbon, een huismerk, maar wel goed, hier nog een foto
2 de jr junior
Mooie kleurstelling, wit komt weer terug net als bij auto's. Ik had alleen het stuurlint nog een eindje door laten lopen.
Maare je wilt mij niet vertellen dat je ook nog lekker "onder in de beugel kunt rijden" !!! Of je hebt gewoon een betere rug dan de mijne...
Maare je wilt mij niet vertellen dat je ook nog lekker "onder in de beugel kunt rijden" !!! Of je hebt gewoon een betere rug dan de mijne...
ik zal mijn stuurlint ook nog doortrekken
maar ik rij er nu toch nog niet mee, ik zal het meer doen om mijn stuur te beschermen
en van mijn rug, die is niet zo goed, heb nl veel last van rugpijn maar ja alles went he
grtz
maar ik rij er nu toch nog niet mee, ik zal het meer doen om mijn stuur te beschermen
en van mijn rug, die is niet zo goed, heb nl veel last van rugpijn maar ja alles went he
grtz
2 de jr junior
-
- Forum-lid
proficiat met je nieuwe fiets . idd wit komt helemaal terug. alleen heb ik er negatieve ervaringen mee. het vet van je ketting maakt je kader soms zo smerig .
http://www.peloton-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
gratis online wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen .
gratis online wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen .
Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 16 April 2007
grtz
Tja als ik het hoogte verschil zie kan dat haast niet anders.....
grtz
Tja als ik het hoogte verschil zie kan dat haast niet anders.....
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 16 April 2007
even wat uitleg
Zelf verzonnen, Mooi man echt klasse. Het mooiste is om de spacers ook wit te (laten) maken en mischien het stuur ook wel. Dan hoef je ook je stuurlint niet door te trekken. Iets wat ik echt zo mooi vind. Mooie bike hoor!
even wat uitleg
Zelf verzonnen, Mooi man echt klasse. Het mooiste is om de spacers ook wit te (laten) maken en mischien het stuur ook wel. Dan hoef je ook je stuurlint niet door te trekken. Iets wat ik echt zo mooi vind. Mooie bike hoor!