u scanini 911
Volgens mij heb ik dit frame al eens als no name produkt in handen gehad. Ik ben ervan overtuigd dat het uit de topkey fabrieken in China komt maar ik vindt het persoonlijk teveel sloping (in de grootte van Giant).
Als het je past en de prijs is redelijk (ca. 1200-1400 voor het totaal) en er geen rare beschadigingen op zitten is het te overwegen.
(en dan wel zonder het afgebeelde achterwiel wat allleen al zoveel kost)
Als het je past en de prijs is redelijk (ca. 1200-1400 voor het totaal) en er geen rare beschadigingen op zitten is het te overwegen.
(en dan wel zonder het afgebeelde achterwiel wat allleen al zoveel kost)
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 16 April 2007
Volgens mij heb ik dit frame al eens als no name produkt in handen gehad. Ik ben ervan overtuigd dat het uit de topkey fabrieken in China komt maar ik vindt het persoonlijk teveel sloping (in de grootte van Giant).Als het je past en de prijs is redelijk (ca. 1200-1400 voor het totaal) en er geen rare beschadigingen op zitten is het te overwegen.(en dan wel zonder het afgebeelde achterwiel wat allleen al zoveel kost)
1300 zonder wielen. 300 km gebold,frame is net nieuw.
Moest weg wegens stopzetting (rugpijn). Heb het frame al van dichtbij gezien.
Volgens mij heb ik dit frame al eens als no name produkt in handen gehad. Ik ben ervan overtuigd dat het uit de topkey fabrieken in China komt maar ik vindt het persoonlijk teveel sloping (in de grootte van Giant).Als het je past en de prijs is redelijk (ca. 1200-1400 voor het totaal) en er geen rare beschadigingen op zitten is het te overwegen.(en dan wel zonder het afgebeelde achterwiel wat allleen al zoveel kost)
1300 zonder wielen. 300 km gebold,frame is net nieuw.
Moest weg wegens stopzetting (rugpijn). Heb het frame al van dichtbij gezien.
Lijkt me eerder dat de rugpijn door het frame komt, Als dit een M is kan de eigenaar makkelijk op een XL rijden een dergelijke drop is een garantie voor rugpijn.
Ik zou het geheel terug onderhandelen op ca. 1150-1200 maar enkel kopen als het zadel bij jou minimaal een Cm. of 8 naar beneden kan.
Ik zou het geheel terug onderhandelen op ca. 1150-1200 maar enkel kopen als het zadel bij jou minimaal een Cm. of 8 naar beneden kan.
China? Helemaal niet. Zie www.uscanini.com
-
- Forum-lid HC
Frames worden gewoon in China geproduceerd en in Belgie afgemonteerd.
What makes the boat go faster?
En waar kan ik op die site lezen dat de frames niet uit China komen?Ik weet wel dat het een merk uit Belgie is. Maar dat neemt niet weg dat bijna alle frames tegenwoordig uit het verre oosten komen. Dat zegt dus niks over de kwaliteiten van de frames. Zelf vind ik het een lelijke fiets. Mooie kleurtjes maar Veel te veel slooping in verhouding met de grootte balhoofdbuis.
Lijkt me eerder dat de rugpijn door het frame komt, Als dit een M is kan de eigenaar makkelijk op een XL rijden een dergelijke drop is een garantie voor rugpijn.Ik zou het geheel terug onderhandelen op ca. 1150-1200 maar enkel kopen als het zadel bij jou minimaal een Cm. of 8 naar beneden kan.
Bij zijn andere fiets net hetzelfde, en op maat gemaakt.
Lijkt me eerder dat de rugpijn door het frame komt, Als dit een M is kan de eigenaar makkelijk op een XL rijden een dergelijke drop is een garantie voor rugpijn.Ik zou het geheel terug onderhandelen op ca. 1150-1200 maar enkel kopen als het zadel bij jou minimaal een Cm. of 8 naar beneden kan.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door karelDK op 16 April 2007
Lijkt me eerder dat de rugpijn door het frame komt, Als dit een M is kan de eigenaar makkelijk op een XL rijden een dergelijke drop is een garantie voor rugpijn.
Ja en? Een frame op maat laten maken geeft geen enkele garantie dat je er ook goed op zit...
Ja en? Een frame op maat laten maken geeft geen enkele garantie dat je er ook goed op zit...