hoi,,
Ik heb twee problemen,,
1 Ik heb een koga miyata waar ik wel blij mee ben maar nu moest ik laatst ff een plastic hoekje (carbonlook) van mijn BBB bidonhouder lijmen dit deed ik met seconde lijm ,, dit had ik beter niet kunnen doen wat er is zonder dat ik het merkte wat op mijn frame gevallen en ik krijg het er voor geen mogelijkheid meer af ,,, dus weten jullie wat ik hier mee aan moet??
2 Mijn kabel van mijn voor der. klappert tegen mijn onderbuis aan als ik over bijv. klinkers fiets, dit gebeurt als hij op het kleine blad staat,, zijn hier doorzichtige stickers voor die ik op mijn frame kan plakken,, of moet ik de 'gewone' gebruiken die je op je achtervork plakt gebruiken
alvast bedankt
gr klaas
secondelijm & voorder. kabel
-
- Forum-lid
Je kan er ook dobbelsteentjes op schuiven. Doorzichtige stickers blijven namelijk zichtbaar (de randjes).
-
- Forum-lid
Je kan er ook voor zorgen dat, wanneer je de derailleur op het kleine blad hebt, de kabel wat strakker gespannen is. Je zou de lijm eraf kunnen proberen te schuiven met een stukje plastic (creditcard ofzo). Geen chemicalien gebruiken!
Bij de betere bouwmarkt is wel een lijmoplosser te krijgen die niet schadelijk is (lees: hoort te zijn) voor spuitlakken.
Als je er grip op kunt krijgen, kan je proberen om er een dunne nylondraad achterlangs te krijgen. Als het een bolletje is, kan dat lukken, als het een vlekje is niet. Anders heel voorzichtig met een scheermesje eraf snijden. 100 mooi zal het wel niet meer worden.
Welke methode je ook kiest, overweeg of de schade die je toebrengt door het proberen te verwijderen niet groter is dan door de lijm te laten zitten.
Als je er grip op kunt krijgen, kan je proberen om er een dunne nylondraad achterlangs te krijgen. Als het een bolletje is, kan dat lukken, als het een vlekje is niet. Anders heel voorzichtig met een scheermesje eraf snijden. 100 mooi zal het wel niet meer worden.
Welke methode je ook kiest, overweeg of de schade die je toebrengt door het proberen te verwijderen niet groter is dan door de lijm te laten zitten.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!