Wielerkleding om te laten bedrukken
Ik ben voor ons ATB-clubje (8 personen) op zoek naar wielerkleding (broek + shirt). Deze willen we laten bedrukken (de sponsor betaalt).
nze huidige shirts zijn van personalbikewear.nl, maar de pasvorm vind ik echt belabbert. Ook zit er kleurverschil in de shirts.
Het bedrukken lijkt overal te kunnen, maar het zoeken naar kwalitatief goede kleding met ruimte om wat op te drukken is moeilijk. Zeker zo'n klein aantal. Personalbikewear levert deze wel, maar weet iemand een goed alternatief?
Alvast bedankt.
nze huidige shirts zijn van personalbikewear.nl, maar de pasvorm vind ik echt belabbert. Ook zit er kleurverschil in de shirts.
Het bedrukken lijkt overal te kunnen, maar het zoeken naar kwalitatief goede kleding met ruimte om wat op te drukken is moeilijk. Zeker zo'n klein aantal. Personalbikewear levert deze wel, maar weet iemand een goed alternatief?
Alvast bedankt.
-
- Forum-lid
Neem even contact op met Mathieu hermans van Bioracer, ik heb zijn nummer wel, moet je me maar even mailen
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Ik heb twee verschillende leveranciers.
De één drukt het digitaal en daar maakt het aantal kleuren niet uit voor de prijs. Leverbaar vanaf 8 stuks. Shirt kost dan 35,50 (en bij 10 stuks 28,50)
Bij de andere leverancier wordt het met vellen papier gedrukt. Dit is kwalitatief beter (qua kleding en qua opdruk) maar hier betaal je per kleur.
De één drukt het digitaal en daar maakt het aantal kleuren niet uit voor de prijs. Leverbaar vanaf 8 stuks. Shirt kost dan 35,50 (en bij 10 stuks 28,50)
Bij de andere leverancier wordt het met vellen papier gedrukt. Dit is kwalitatief beter (qua kleding en qua opdruk) maar hier betaal je per kleur.
Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 14 Februari 2007
op hoeveel komt het dan als je er 10 laat druken ?
of is het verschillend van prijs qua kleur en zo
grtz
Stuur even een mail naar eselpee@gmail.com dan kan ik al je vragen daar beantwoorden.
op hoeveel komt het dan als je er 10 laat druken ?
of is het verschillend van prijs qua kleur en zo
grtz
Stuur even een mail naar eselpee@gmail.com dan kan ik al je vragen daar beantwoorden.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Weet er iemand toevallig ook een site/bedrijf waar ik een enkel (maar 1tje dus) wielershirt kan laten bedrukken?
Het is voor een cadeau.
Het is voor een cadeau.
Bij de betere copyshop kan dat. In Schiedam zit er eentje waar je kleding kan laten plotten (ben even de naam kwijt).
Quoten: Origineel geplaatst door gscherpenzeel op 25 Maart 2007
Weet er iemand toevallig ook een site/bedrijf waar ik een enkel (maar 1tje dus) wielershirt kan laten bedrukken?Het is voor een cadeau.
Bij een reclamebeletteringsbedrijf in je buurt. De meesten kunnen mbv een transferpers logo's en teksten op een shirt zetten. Zelf een shirt kopen en zij doen de rest. En vanaf 1!
Succes!
Weet er iemand toevallig ook een site/bedrijf waar ik een enkel (maar 1tje dus) wielershirt kan laten bedrukken?Het is voor een cadeau.
Bij een reclamebeletteringsbedrijf in je buurt. De meesten kunnen mbv een transferpers logo's en teksten op een shirt zetten. Zelf een shirt kopen en zij doen de rest. En vanaf 1!
Succes!
Niets is wat het lijkt..
Quoten: Origineel geplaatst door BOBA op 14 Februari 2007
Ik ben voor ons ATB-clubje (8 personen) op zoek naar wielerkleding (broek + shirt). Deze willen we laten bedrukken (de sponsor betaalt).
Alvast bedankt.
Al geslaagd inmiddels ?
Alvast bedankt.
Al geslaagd inmiddels ?