RIDLEY SCANDIUM
Ben daarstraks bij fietswinkel langs geweest.Van het 1gesprek kwam het ander en hij bezag mijn fiets.Had al enkele malen gezegd dat ik met Ridley Scandium rij.....
Nu zei hij dat dit GEEN Scandium is!Hij betwijfelt dit ten zeerste!(Wel BV.Gladius ofzo...)Mijn maat die dezelfde heeft had dit ook al eens laten vallen en nu zag ik dat zijn "achterkant" anders is dan die van mij!Lopen schever...
Heb de fiets nu een jaar.Maar ergens heb ik betaalt voor Scandium.Ok,het was goedkoper via mijn club,maar toch...
Hoe kom ik nu teweten of het een Scandium is?En...kun je hier niets tegen doen?
Nu zei hij dat dit GEEN Scandium is!Hij betwijfelt dit ten zeerste!(Wel BV.Gladius ofzo...)Mijn maat die dezelfde heeft had dit ook al eens laten vallen en nu zag ik dat zijn "achterkant" anders is dan die van mij!Lopen schever...
Heb de fiets nu een jaar.Maar ergens heb ik betaalt voor Scandium.Ok,het was goedkoper via mijn club,maar toch...
Hoe kom ik nu teweten of het een Scandium is?En...kun je hier niets tegen doen?
il magnifico
-
- Forum-lid
Hoe zou je zoiets kunnen zien dan aan de buitenkant? Omdat het een legering is met alu zou je het denk ik alleen aan het gewicht kunnen vermoeden. Als je met 1200gr een alu fietsje bouwt is ie niet zo stijf denk ik.
-
- Forum-lid
Als je teammaat precies dezelfde fiets heeft uit hetzelfde jaar dan zou die er hetzelfde uit moeten zien lijkt me. De gladius heeft carbon staande achtervorken. Dat zou toch op moeten vallen.
Plaats is een foto Pantani.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door tom verheulen op 13 Februari 2007
Als je teammaat precies dezelfde fiets heeft uit hetzelfde jaar dan zou die er hetzelfde uit moeten zien lijkt me. De gladius heeft carbon staande achtervorken. Dat zou toch op moeten vallen.
Het is een staande,bij mijn maat meer gebogen.
Wil foto plaatsen,maar lukt me niet.
Het is een staande,bij mijn maat meer gebogen.
Wil foto plaatsen,maar lukt me niet.
il magnifico
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 14 Februari 2007
Pantani, mail de foto maar even. Dan zet ik hem er even voor je op.
bij ridley gebeuren nog andere rare dingen
zo heb ik een damocles gehad en ook mijn mede ploegmaten in het zelfde jaar en toen was er verschil tussen in de zadelpennen
ik reed met een oversized terwijl een andere met een dunne reed .
toch maar raar.
Pantani, mail de foto maar even. Dan zet ik hem er even voor je op.
bij ridley gebeuren nog andere rare dingen
zo heb ik een damocles gehad en ook mijn mede ploegmaten in het zelfde jaar en toen was er verschil tussen in de zadelpennen
ik reed met een oversized terwijl een andere met een dunne reed .
toch maar raar.
Quote: Origineel geplaatst door raydox op 14 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 14 Februari 2007Pantani, mail de foto maar even. Dan zet ik hem er even voor je op.
bij ridley gebeuren nog andere rare dingenzo heb ik een damocles gehad en ook mijn mede ploegmaten in het zelfde jaar en toen was er verschil tussen in de zadelpennen ik reed met een oversized terwijl een andere met een dunne reed .toch maar raar.
Das gewoon aanpassing van design.
Dat er wellicht molds zijn gemaakt voor een 27.2 en een 31.6
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 14 Februari 2007Pantani, mail de foto maar even. Dan zet ik hem er even voor je op.
bij ridley gebeuren nog andere rare dingenzo heb ik een damocles gehad en ook mijn mede ploegmaten in het zelfde jaar en toen was er verschil tussen in de zadelpennen ik reed met een oversized terwijl een andere met een dunne reed .toch maar raar.
Das gewoon aanpassing van design.
Dat er wellicht molds zijn gemaakt voor een 27.2 en een 31.6
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)