Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

schrijremmen hayes nine

chielmtb
Forum-lid

chielmtb 02 feb 2007 16:57

alowha mtbers..
cube ams
hayes nine remset shifers van lx  hydrolis remsysteem
vandaag ff 20 km gefiest en me schijfrem voor begon onwijs te piepen :S .. en als ik remde was het weg..
na thuis aangekomen ff me band eruit gehaald en kijken of me schijf  nie beetje vochtig was en.. daarna de remblokjes gecontroleerd en helemaal goed. zelfs eruit gehaald en schoongemaakt... dus wil me blokkie weer trg zette gaat nie meer :S dus ik kijk goed kom er olie uitzetten dus ik dacht*** nee niet kapot..
waar je dus je remblokje op zet steekt nu dus gwoon uit. geprobeerd trg te duwe maar als ik rem heb ik geen remkacht meer :S hebben jullie enig idee of is me voorrem gwoon naar de klote = :S :(
mzzzl chiel

misspiggy
Forum-lid

misspiggy 03 feb 2007 14:09

Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Dan begrijpt iemand je misschien

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 03 feb 2007 21:00

tja daar heb je nu die schijfremmen wigjes voor.
spuit het hele uitstekende handeltje ff in met wd40 en probeer met en banden ligger of iets dergelijks dat ding terug te proppen lukt vaak wel weer.
en wat je rem druk beterft gewoon ff nieuwe olie bijvullen en oppompen en goed ontluchten.
mocht het niet lukken ga ff naar je dealer nadat ie klaar is met lachen zal die je wel verder helpen.
dat peien van de rem kon veroorzaakt worden door een zandkorreltje is mij ook wel ens gebeurd.
greetz ennuh suc6
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

trickoutxtc3
Forum-lid

trickoutxtc3 03 feb 2007 21:01

Quoten: Origineel geplaatst door Miss Piggy op 03 Februari 2007

Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands schrijven. Dan begrijpt iemand je misschien

laat elkaar een beetje leven joh.
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

misspiggy
Forum-lid

misspiggy 04 feb 2007 08:32

Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 03 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Miss Piggy op 03 Februari 2007

laat elkaar een beetje leven joh.

?????????????

Plaats reactie