En in beide gevallen ging er iets mis. De eerste keer maakte ik gebruik van een actie die niet meer bleek te bestaan (ik zou 2 extra shirts krijgen). Na een paar keer heen en weer gemail kreeg ik dan toch een shirt, maar hadden ze alleen XXL. Dat is te groot. Vervolgens kon ik toch een kleiner shirt krijgen. Eind goed al goed, maar ondertussen wel een week leveringstijd.
Vervolgens wilde ik voor mijn vriendin een hartslagmeter bestellen. Omdat ik die echt de volgende dag moest hebben, heb ik van tevoren gebeld.
Het product was op voorraad en ik maakte over via de Postbank, dus het moest goed gaan. Volgende dag dus geen pakketje en ik stond met lege handen op haar verjaardag!
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Vandaag werd het echter NOG niet geleverd. Dus maar even gebeld. Mevrouw aan de lijn wist me te vertellen dat het geld niet was overgemaakt. En dat terwijl ik het digitale afschrift voor me had! Nee, ze kon het echt niet vinden dus het moest aan de bank liggen.
Ik opperde dat ze misschien moest zoeken met m'n gironummer en zei dat ik er wel van baalde en dat het de tweede keer was dat er wat mis ging. Dat trok ze slecht, maar ging toch zoeken.
na een paar minuten wordt ik terug gebeld: "Ja we hebben het bedrag gevonden en gaan het versturen. Voor het ongemak een setje batterijen (A 2,95) gratis!" Geen woord van excuus. "Ja het was gemist. Kan gebeuren."
Tja, wat moet je hier nou mee? Een stukje schrijven op het fietsforum dan maar... Iemand andere (of soortgelijke) ervaring met HCS?
Ik koop er in ieder geval NOOOOIT meer. Dan maar een paar euro extra betalen bij de concurrent!