Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaringen met Hartslagmetershop.

tyrw
Forum-lid

tyrw 29 jan 2007 17:56

Ik heb de afgelopen tijd een paar bestellingen bij HCS systems gedaan (van oa www.hartslagmetershop.nl, www.sport-systems.nl/ en www.health-sysems.nl  )
En in beide gevallen ging er iets mis. De eerste keer maakte ik gebruik van een actie die niet meer bleek te bestaan (ik zou 2 extra shirts krijgen). Na een paar keer heen en weer gemail kreeg ik dan toch een shirt, maar hadden ze alleen XXL. Dat is te groot. Vervolgens kon ik toch een kleiner shirt krijgen. Eind goed al goed, maar ondertussen wel een week leveringstijd.
Vervolgens wilde ik voor mijn vriendin een hartslagmeter bestellen. Omdat ik die echt de volgende dag moest hebben, heb ik van tevoren gebeld.
Het product was op voorraad en ik maakte over via de Postbank, dus het moest goed gaan. Volgende dag dus geen pakketje en ik stond met lege handen op haar verjaardag! :((
Vandaag werd het echter NOG niet geleverd. Dus maar even gebeld. Mevrouw aan de lijn wist me te vertellen dat het geld niet was overgemaakt. En dat terwijl ik het digitale afschrift voor me had! Nee, ze kon het echt niet vinden dus het moest aan de bank liggen.
Ik opperde dat ze misschien moest zoeken met m'n gironummer en zei dat ik er wel van baalde en dat het de tweede keer was dat er wat mis ging. Dat trok ze slecht, maar ging toch zoeken.
na een paar minuten wordt ik terug gebeld: "Ja we hebben het bedrag gevonden en gaan het versturen. Voor het ongemak een setje batterijen (A 2,95) gratis!" Geen woord van excuus. "Ja het was gemist. Kan gebeuren."
Tja, wat moet je hier nou mee? Een stukje schrijven op het fietsforum dan maar... Iemand andere (of soortgelijke) ervaring met HCS?
Ik koop er in ieder geval NOOOOIT meer. Dan maar een paar euro extra betalen bij de concurrent!

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 29 jan 2007 20:29

Ik heb in 2005 ook wat gekocht bij hun en ze gaven me juist een goede service. Snelle reacties op de mailtjes en een snelle levering van het product.

Vervolgens had ik nog een garantiegevalletje (de snelheidssensor van de teller was kapot gegaan) en, na het opsturen van de defecte, werd er zonder gezeur een nieuwe thuisgestuurd.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 jan 2007 20:42

Ik heb hier nu al 5x (!) iets besteld, elke keer perfect geholpen, ik betaalde Rabo-Rabo, dus direct aan en de volgende dag geleverd. Contact met de winkel was ook altijd in orde; onderhandelen over de prijs was ook nooit een probleem.
Kan mij dus totaal niet vinden in deze kritiek!

triumph
Forum-lid

triumph 29 jan 2007 21:02

Ik ben ook zeer tevreden over HCS. Snelle afhandeling, snel antwoord als je mailt, snelle levering naar Belgie.

We cannot direct the wind but we can adjust our sails.
Meten is weten, gissen is missen.

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 29 jan 2007 21:17

Hier ook alleen positieve ervaringen, altijd zeer correct en snel geholpen.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

joopz
Forum-lid

joopz 29 jan 2007 21:28

Ik weet al een jaar van tevoren wanneer mijn vriendin jarig is.......

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 29 jan 2007 22:25

2 weken geleden een Polar CS200cad bij de hartslagmetershop aangeschaft, een nette prijs, snelle levering en een goed advies (alleen tijdens elke rit de max HR op 220, verders een prima ding)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

trudie
Forum-lid

trudie 29 jan 2007 22:39

Uitstekende service. Ik wilde een hartslagmeter kopen maar twijfelde tussen 2 modellen. Ze zijn toen beide opgestuurd, waarna ik, nadat ik ze in het echt gezien had, een keus kon  maken. Degene die ik niet wilde hoefde ik alleen maar terug te sturen.
Daarna meerdere keren nog eens iets besteld en ook hier prima service.

trudie
Forum-lid

trudie 29 jan 2007 22:39

Quoten: Origineel geplaatst door JoopZ op 29 Januari 2007

Ik weet al een jaar van tevoren wanneer mijn vriendin jarig is.......

LOL

rombaft
Forum-lid

rombaft 29 jan 2007 22:40

ook eens iets bij besteld, snel en goede service .
misschien in het vervolg iets vroeger aan de verjaardag van je vriendin denken (lol)

bigm
Forum-lid

bigm 29 jan 2007 23:38

ook eens iets bij besteld, snel en goede service

batterij bleek leeg bij aankomst heb toen mijn ongenoegen duidelijk gemaakt dat ze eerst moeten controleren voordat ze iets versturen volgende dag nieuw batterij in huis, prima toch

tyrw
Forum-lid

tyrw 30 jan 2007 09:21

Goed om te horen dat het bij jullie allemaal is goed gegaan. Blijkbaar was het een freaky mistake.
Toch blijf ik erbij dat je -als het dan eens mis loopt- (tot twee keer toe) best je excuses mag maken. Zeker als je even daarvoor de klant hebt duidelijk gemaakt dat hij niet zo moeilijk moet doen. 
Overigens: Het bestelmoment kon niet anders en als ze hadden aangegeven dat het problematisch zou worden, had ik het simpelweg ergens anders gehaald.

Plaats reactie