Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

0G & Easton

pietalala
Forum-lid

pietalala 22 jan 2007 18:52

Hoi,
Een tijdje geleden heb ik onderstaande atributen ontvangen. Nu nog installeren op men fiets en hopelijk zit ik dan aan die 6.8. Er komen nog wat upgrades die men fiets aanzichtelijk lichter zullen maken.
Eerst:
Zero Gravity 07 Ti set met gele Swisstop remblokken. (Voor alu en carbon velg) (196 gram met remblokjes)

Easton ec 90 Zero Sl zadelpen (Thx to C a s r a n)

Updates over evt. installatie en andere volgen later. Als je vragen hebt, schiet maar raak.
Pieter
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 22 jan 2007 18:56

erg erg erg mooi pieter...  heeft lang geduurt maar dan nu toch de foto's , nu hopelijk snel ook de montage en het totaal beeld..
maak de andere ook ff op de hoogte van je andere plannen. maar gefeliciteerd met je aankoop ziet er erg goed uit.

pietalala
Forum-lid

pietalala 22 jan 2007 19:08

Het totaalplaatje zal er als volgt uitzien.
Frame: Ridley Excalibur + vork
Groep: Chorus 2006 met 0G (carbon chorus crank * )
Stuur: Deda newton *
Stuurpen: Easton ea 90
Zadelpen: Easton ec 90 Zero Sl
Zadel: Sella Italia Slr Carbonio (strippen of niet?)
Trapas: Tune *
Bidonhouders: Cinelli Ram
Wielen: Is veel over te doen geweest maar ik ben er nog altijd niet uit.
Ik twijfel tussen :
Alex crostini voorvelg, Tune 70/190 naven, open pro achtervelg en cx ray spaken (24/28) (+/- 1340 gram)
Of
M5 T38 velgen, M5 vornaaf, M5 achternaaf en cx ray spaken ( 1080 gram)
Als iemand suggesties heeft voor de fiets lichter te maken of suggesties op andere dingen, schiet maar raak
* Is nog onder voorbehoud.

Pieter

http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Plaats reactie