Laatste reactie bovenaan zetten
-
- Forum-lid
Ik zou het handiger vinden dat de laatst geplaatste reactie bovenaan de discussie komt te staan. Dit scheelt scrollen. Regelmatige bezoekers die het betreffende topic lezen kijken meestal naar de laatste reactie.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door paashaas op 10 Januari 2007
Ik zou het niet handiger vinden. Als notoir forabezoeker ben ik geconditioneerd aan deze vorm.
Idem. Daarnaast denk ik dat het technisch niet gaat, of er moet ergens een 4NET admin panel zijn waar een Fiets-admin dat kan wijzigen ofzo.
Ik zou het niet handiger vinden. Als notoir forabezoeker ben ik geconditioneerd aan deze vorm.
Idem. Daarnaast denk ik dat het technisch niet gaat, of er moet ergens een 4NET admin panel zijn waar een Fiets-admin dat kan wijzigen ofzo.
-
- Forum-lid
Je moet als nog scrollen om het hele verhaal te volgen, je moet eerst naar beneden naar het eerste nieuwe bericht en dan naar boven toe lezen.
Quote: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 10 Januari 2007
Je moet als nog scrollen om het hele verhaal te volgen, je moet eerst naar beneden naar het eerste nieuwe bericht en dan naar boven toe lezen.
Precies
Lekker zo laten!
Precies
Lekker zo laten!
Begrijp het niet zo goed... Als je de laatste reactie van een topic wilt lezen, kan je toch gewoon op het rode pijltje klikken. Je weet wel: dat rode pijltje naast de auteur van het nieuwste bericht, zoals in het voorbeeld hieronder in het gele vlak naast Jeroen.
Alleen als op de betreffende pagina nogal wat foto’s staan, word je soms iets boven het laatste bericht gedropt. Hoe dan ook hoef je veel minder te scrollen. Mooi toch.
Alleen als op de betreffende pagina nogal wat foto’s staan, word je soms iets boven het laatste bericht gedropt. Hoe dan ook hoef je veel minder te scrollen. Mooi toch.
-
- Forum-lid
Heeee bedankt, dat van dat pijltje kende ik nog niet. Dat scheelt.
Bedankt.
Bedankt.
"Keihard door de bochten, aan snelheid gewend"