Fietsvrienden en vriendinnen,
In het kader van mijn studie ben ik bezig met een onderzoek. Jullie raden het al, ik wil jullie vragen mij hierbij te helpen
Het kost je maximaal 5 minuten en uiteraard worden alle gegevens anoniem verwerkt.De vragenlijst vind je hier:
https://examine.vu.nl/cgi-bin/inferentie.pl?qst_id=2863
Wellicht ten overvloede: het experiment bestaat uit meerdere condities dus het onderzoek zit een stuk ingewikkelder in elkaar dan je op 't eerste gezicht zou denken De resultaten zal ik na analyse hier posten. Alvast enorm bedankt!
Ik heb jouw hulp nodig!
Dat is helaas inherent aan het systeem.... Stiekem boeit die stop-knop niet geloof ik...
biseksueel was mij al bekend, daar is een reden voor, die zal ik later nog uitleggen
biseksueel was mij al bekend, daar is een reden voor, die zal ik later nog uitleggen

wat is de overeenkomst tussen:
aandacht vragen voor een persoonlijke zaak (rene_a)
aandacht vragen voor een persoonlijke zaak (havana)
Ik help je een beetje: het begint met: het woord SPAM, en rijmt op het woord BOER.
Alhoewel ik je van dienst wilde zijn en je vragenlijst heb ingevuld hoop ik dat je de overeenkomst begrijpt.
Fietsgroet,
Martin Heerhugowaard
Ik help je een beetje: het begint met: het woord SPAM, en rijmt op het woord BOER.
Alhoewel ik je van dienst wilde zijn en je vragenlijst heb ingevuld hoop ik dat je de overeenkomst begrijpt.
Fietsgroet,
Martin Heerhugowaard
Fietsgroet, Martin Heerhugowaard
Ik ben benieuwd. Ik ben een van de weinige mensen zonder mobiele telefoon en zonder enige kennis van de wereld van providers. En dat met mijn 30 jaar. Geef mij maar een lekkere dikke zwarte hoorn in mijn handpalm. Misschien moet je ook effe inbreken in de vrouwensectie... Anders krijg je alleen maar mannen (maar misschien is dat wel weer het idee).
Quote: Origineel geplaatst door petrel op 07 December 2006
Fietsgroet,
Martin Heerhugowaard
Het verschil zit in twee dingen. Ten eerste verdien ik hier geen geld mee. Ten tweede loop ik al wat langer rond op dit forum. Bedankt voor het invullen
Fietsgroet,
Martin Heerhugowaard
Het verschil zit in twee dingen. Ten eerste verdien ik hier geen geld mee. Ten tweede loop ik al wat langer rond op dit forum. Bedankt voor het invullen