effe afdalen!!!
ik heb de vorige edite van de road rage bijgehouden.. ga het deze keer zeker weer volgen..
vorig jaar werd er veel gesproken over dat het een mooie race zou zijn als IL FALCO himself meedeed.. helaas was dat toen niet het geval.. wel deed er een andere renner van discovery mee toen, al weet ik niet meer wie..
maar dit jaar is het zover... IL FALCO zal meedoen... ben benieuwd
vorig jaar werd er veel gesproken over dat het een mooie race zou zijn als IL FALCO himself meedeed.. helaas was dat toen niet het geval.. wel deed er een andere renner van discovery mee toen, al weet ik niet meer wie..
maar dit jaar is het zover... IL FALCO zal meedoen... ben benieuwd
Zeer spectaculair om te zien. Bij bike motion hadden ze een stand van een mountainbike magazine. Daar lieten ze een filmpje zien van uiteraard een mountainbike dalend naar beneden in 1 of ander bos. Waanzinnig wat een beheersing.
Als iemand een link weet voor zulk soort filmpjes, zet maar neer.
Als iemand een link weet voor zulk soort filmpjes, zet maar neer.
Ik heb er genoeg op mijn pc staan mar waar die in de loop der tijd allemaal vandaan zijn gekomen, PFFff dat weet ik allemaal niet meer.
Op www.mountainbikbill.com staat wel het 1 en ander als ik me niet vergis maar dat is niet pure downhill maar meer het freeride.
Goede downhill/freeride films zijn :
de New World Discover reeks de Crankworks reeks. Chainreaction
En redbull rampage natuurlijk.
Op www.mountainbikbill.com staat wel het 1 en ander als ik me niet vergis maar dat is niet pure downhill maar meer het freeride.
-
- Forum-lid
Red Bull Road Rage is afgelast. Vanwege een raging wildfire in de buurt geloof ik.
-
- Forum-lid HC
Digitale tv nemen dan heb je x-tream sports chanel. regelmatig zeer leuke fiets programma's
Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 31 Oktober 2006
Ik heb er genoeg op mijn pc staan mar waar die in de loop der tijd allemaal vandaan zijn gekomen, PFFff dat weet ik allemaal niet meer.
Deze link werkt niet!
Deze link werkt niet!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
www.fiets.nl aflasting:
De Red Bull Road Rage, een afdalingswedstrijd in Malibu, Californie, is afgelast. Het duel tussen mountainbikers en wegracers op een stuk asfalt dat sterk afloopt kan geen doorgang vinden omdat er gevaar dreigt van bosbranden. Op de lijst van deelnemers stonden onder meer Paolo Savoldelli en voormalig wereldkampioen downhill Myles Rockwell.
eerder al kort genoemd.. nu in het nederlands
De Red Bull Road Rage, een afdalingswedstrijd in Malibu, Californie, is afgelast. Het duel tussen mountainbikers en wegracers op een stuk asfalt dat sterk afloopt kan geen doorgang vinden omdat er gevaar dreigt van bosbranden. Op de lijst van deelnemers stonden onder meer Paolo Savoldelli en voormalig wereldkampioen downhill Myles Rockwell.
eerder al kort genoemd.. nu in het nederlands