Quoten: Origineel geplaatst door Bautie op 17 Oktober 2006
Hallo
Ik ben op zoek naar een Trek racefiets.Twijfel nog tussen de modellen 1400/1500/2000.
Weet er soms iemand of er momenteel ergens kortingen zijn op oude modellen? Of kortingen op nieuwe modellen mag ook natuurlijk

Heb al enkele winkels gedaan maar meestal is mijn maat er niet meer

Mijn maat is 56 maar 54 lukt ook nog goed.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Stijn
Trek 2000 is overal in de aanbieding omdat dit model in 2007 niet meer Trek 200 gaat heten (maar Trek 2100). Ze zijn zelfs nog te bestellen bij de importeur, maar dan niet meer in Triple uitvoering. Heb zelf net vorige week een Trek 2000 T (maat 56) gekocht voor 1.425 euro (zonder inruil, uit voorraad). Als je googlet op internet kom je ze tegen voor ongeveer 1.499 euro (zonder inruil), maar de vraag is of je maat er bij zit (en of je een Triple zoekt of niet). Salden biedt ze o.a. aan, maar ook Bikestudio
http://www.bikestudio.nl heeft aanbiedingen.
Als je de keuze hebt tussen 1400/1500 of 2000 en je wilt er net dat beetje extra voor betalen kun je beter de 2000 nemen. Die is beter afgemonteerd (hogere Bontrager groep dan de andere), volledig Ultegra, beter frmae (ZR9000 ipv SLR) en hij fietst fantastisch! Comfortabel frame (met carbon voor- en achtervork) en voldoende stijf. Ik kwam van een Giant TCR af (uit 2002) maar deze Trek 2000 is voor mijn gevoel 100x fijner. Over de fietskwaliteiten van de 1400 en 1500 kan ik niet oordelen.
Succes met je keuze!