Hallo,
Ben op zoek naar een colnago C35 frame of fiets in de maat 53 tot 55 center to top gemeten.
Indien je iemand weet die een C35 heeft en natuurlijk wil verkopen gelieve dan contact met me opnemen.
Alvast bedankt,
Roy
GEZOCHT COLNAGO C35 Frame maat 53 tot 55
-
- Forum-lid
weet niet of ie te groot is maar hier staat er een te koop
http://www.radsport-lenzen.de/
onder Gebraucht-basar
http://www.radsport-lenzen.de/
onder Gebraucht-basar
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Inderdaad wilde de tip over Radsport Lenzen al geven. Ik zou eens bellen hoe Lenzen meet. Frame ligt er al jaren en is een echte winkeldochter, was was eerst knalgeel en onverkoopbaar. Is nu keurig overgespoten waarbij ik wel moet zeggen dat de vork een draadversie met inzetstuk is. 1500 Euro is veel te veel maar voor 1000 Euro zou je er een goed frame aan hebben.
Weet nog wel een witte in 61 maar da's een beetje groot en bovendien denk ik erover om hem zelf te kopen
Weet nog wel een witte in 61 maar da's een beetje groot en bovendien denk ik erover om hem zelf te kopen
-
- Forum-lid
Vind de 1500 euro ook aan de hoge kant, het frame is volgens mij ook niet echt licht. Maar wel een echte klassieker.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Allereerst bedankt voor alle mailtjes.
Bij Radsport Lenzen is het een 56 cm en die is iets te groot , maximaal 55 is mijn limiet.
reagerende op de prijsvoorstelling die ik heb;
Indien het een goed frame is zonder al te veel lakschade ben ik bereid tussen de 750 en 1150 euro uit te geven.
Inderdaad is het lastig om een c35 in mijn maat te verkrijgen maar we geven de moed niet op.
Met vriendelijke groeten,
Lavki
Bij Radsport Lenzen is het een 56 cm en die is iets te groot , maximaal 55 is mijn limiet.
reagerende op de prijsvoorstelling die ik heb;
Indien het een goed frame is zonder al te veel lakschade ben ik bereid tussen de 750 en 1150 euro uit te geven.
Inderdaad is het lastig om een c35 in mijn maat te verkrijgen maar we geven de moed niet op.
Met vriendelijke groeten,
Lavki