hey heeft iemand nog ergens 2 speed schifters liggen waar hij niks mee doet. ik heb namelijk nog een cadex staan die niet helemaal meer werkt, maar verkopen levert ook niks op dus ik wil hem minimaal opknappen zodat mijn vrienden een keertje mee kunnen gaan fietsen.
groetjes marc
schifters
-
- Forum-lid
ik neem aan dat je shifters bedoelt?
-
- Forum-lid
nee ik heb er eentje nodig voor. ik heb een fiets waarvan de shifter voor kapot is. maar de fiets is het niet waard om er nieuwe voor te kopen.
-
- Forum-lid
nee ik heb die nodig gecombineerd met de rem.
-
- Forum-lid
hey scepticus
wat is een buiscommandeurtje? ik ben pas net begonnen met fietsen dus weet er niet zo heel veel van af. is het makkelijk om zelf te doen of heb je daar speciaal gereedschap voor nodig? ik ben wel handig maar het is allemaal nieuw voor mij.
wat is een buiscommandeurtje? ik ben pas net begonnen met fietsen dus weet er niet zo heel veel van af. is het makkelijk om zelf te doen of heb je daar speciaal gereedschap voor nodig? ik ben wel handig maar het is allemaal nieuw voor mij.
Zo'n schakelaar die op de schuine buis zit.
Mits je frame buiscommandeurnokjes op de schuine buis heeft en geen STI-nokjes op de balhoofdbuis kan je zonder speciaal gereedschap buiscommandeurs monteren.
Mits je frame buiscommandeurnokjes op de schuine buis heeft en geen STI-nokjes op de balhoofdbuis kan je zonder speciaal gereedschap buiscommandeurs monteren.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"