Dus zo word er over ons gedacht...
http://www.brommerforum.nl/nieuws/artikel/389
Artikel is erg maar die reactie's zijn ook niet bepaald positief
Artikel is erg maar die reactie's zijn ook niet bepaald positief
-
- Forum-lid
Als ik dat allemaal lees en dat taalgebruik zo zie heb ik weinig vertrouwen meer in de volgende generatie
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeer feel spel en taalvouten..... ![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Dionyssus op 08 Augustus 2006
Quote: Origineel geplaatst door maarten munneke op 08 Augustus 2006
Als ik dat allemaal lees en dat taalgebruik zo zie heb ik weinig vertrouwen meer in de volgende generatie
Niet iedereen over dezelfde kam scheren he. Er is nog jeugd die fietst ook en die kunnen schrijven
Er is die kunnen, juist ja. Om over syntaxis nog maar te zwijgen.
Niet iedereen over dezelfde kam scheren he. Er is nog jeugd die fietst ook en die kunnen schrijven
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 08 Augustus 2006
De betekenis is duidelijk. Over semantiek gesproken, right Schmo?
De betekenis is duidelijk. Over semantiek gesproken, right Schmo?
koelie joelie!
Wat was dat spreekwoord nou ook alweer... iets met potten en ketels. en zwart zien...
Mag ik wel even lachen om hoe dom de meeste reacties zijn. en ook echt 5 pagina's vol lullen over "die aso's".
Doe iets met je leven denk ik dan.
Los daarvan vind ik een discussie wel op z'n plaats over het asogedrag van sommige medeliefhebbers. Ik verbaas me soms dat er gasten zijn die niet snappen dat je op zondagmiddag op een druk fietspad niet hard kan fietsen. Zoals ik laatst een paar wielrenners zag schelden bij de Rottemeren omdat een stadsfiets niet snel genoeg aan de kant ging terwijl er ook nog 2 skaters aankwamen. Ik denk dan: als je dat niet wil, moet je daar niet gaan fietsen.
Maar ja ik vind het dan ook wel weer mooi dat je het als wielrenner nooit goed doet. Als je belt roept men "hallo het is geen wedstrijd" en "jaja we gaan al aan de kant hoor!" En als je niet belt is het al helemaal mis. Ik roep tegenwoordig "goedenmiddag!" Dat werkt aardig. En ja soms moet je even wachten totdat oma het gehoord heeft of de hond is aangelijnd. So what!
Respect, mensen. Spreek elkaar hier ook op aan!
Mag ik wel even lachen om hoe dom de meeste reacties zijn. en ook echt 5 pagina's vol lullen over "die aso's".
Doe iets met je leven denk ik dan.
Los daarvan vind ik een discussie wel op z'n plaats over het asogedrag van sommige medeliefhebbers. Ik verbaas me soms dat er gasten zijn die niet snappen dat je op zondagmiddag op een druk fietspad niet hard kan fietsen. Zoals ik laatst een paar wielrenners zag schelden bij de Rottemeren omdat een stadsfiets niet snel genoeg aan de kant ging terwijl er ook nog 2 skaters aankwamen. Ik denk dan: als je dat niet wil, moet je daar niet gaan fietsen.
Maar ja ik vind het dan ook wel weer mooi dat je het als wielrenner nooit goed doet. Als je belt roept men "hallo het is geen wedstrijd" en "jaja we gaan al aan de kant hoor!" En als je niet belt is het al helemaal mis. Ik roep tegenwoordig "goedenmiddag!" Dat werkt aardig. En ja soms moet je even wachten totdat oma het gehoord heeft of de hond is aangelijnd. So what!
Respect, mensen. Spreek elkaar hier ook op aan!
-
- Forum-lid
ach, we houden van elkaar meer hebben we toch niet nodig??
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 09 Augustus 2006
Als die brommer figuren zich netjes aan de wet zouden houden in de bebouwde kom zou ik hun moeten inhalen i.p.v. andersom.
daar buiten toch ook ?
ik heb mij eens geregistreerd.. hahaha
Als die brommer figuren zich netjes aan de wet zouden houden in de bebouwde kom zou ik hun moeten inhalen i.p.v. andersom.
daar buiten toch ook ?
ik heb mij eens geregistreerd.. hahaha