Wie heeft er ervaring met deze wielen?
Ze zien er wel mooi uit met die gekleurde kunsstof spaken,maar zijn ze ook voldoende stijf?
Spinergy Spox
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hi,
Ik heb ze een tijdje in de MTB gereden, was niet zo tevree, het is een klus om ze weer recht te krijgen en echt stijf zijn ze ook niet. Hoewel ik dat op de mtb niet zo erg vind. Op een hardtail veren ze lekker De lagers lopen ook niet echt goed meer, soms gebruik ik het voorwiel nog.
Over de race kan ik niks zeggen, maar ik denk niet dat het daar anders is. Mijne waren wel al van 2003,
J.
Ik heb ze een tijdje in de MTB gereden, was niet zo tevree, het is een klus om ze weer recht te krijgen en echt stijf zijn ze ook niet. Hoewel ik dat op de mtb niet zo erg vind. Op een hardtail veren ze lekker De lagers lopen ook niet echt goed meer, soms gebruik ik het voorwiel nog.
Over de race kan ik niks zeggen, maar ik denk niet dat het daar anders is. Mijne waren wel al van 2003,
J.
Ik heb de nodige problemen met deze wielen gehad. Op zich zien ze er schitterend uit en zijn ze zeer licht. Nou moet ik zeggen dat het voorwiel nooit problemen heeft opgeleverd, maar bij het achterwiel had ik een kraak in zitten die ik er nooit helemaal uitkreeg, uiteindelijk heb ik velg doorgeremd. Er is dus niet aan een nieuwe velg te komen!! Overgestapt op mavic die een stuk stijver zijn maar qua uiterlijk lang niet zo fancy...