Easton EC90 stuur
- martijntijn
- Forum-lid
Ik zit erover te denken om binnenkort een syntace F99 stem en een easton ec90 stuur aan te schaffen. ik zie alleen op de meeste online shops dat het easton stuur alleen nog maar te verkrijgen is met een 31.8 mm diameter...
is de 26.0 mm diameter versie niet meer te verkrijgen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door martijntijn op 27 Januari 2006
Ik zit erover te denken om binnenkort een syntace F99 stem en een easton ec90 stuur aan te schaffen. ik zie alleen op de meeste online shops dat het easton stuur alleen nog maar te verkrijgen is met een 31.8 mm diameter...
is id niet meer verkrijgbaar ! Enkel nog in 31.8
is id niet meer verkrijgbaar ! Enkel nog in 31.8
De 26.0 wordt niet meer in de Benelux geleverd maar is in de rest van de wereld wel gewoon nog leverbaar! Werkt top met een F99 en is echt superstijf (heb hem zelf ook, zie foto). Als je voor 31.8 gaat zou ik gewoon een Syntace carbon stuur met de Syntace stuurpen nemen is echt een goede combi.
-
- Forum-lid
Equipe? Da's dus niet EC90SL? Ik meen dat de Sl wel een stuk stijver is dan de SLX, die voor zwaardere personen over het algemeen te slap is.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 23 November 2006
Equipe? Da's dus niet EC90SL? Ik meen dat de Sl wel een stuk stijver is dan de SLX, die voor zwaardere personen over het algemeen te slap is.
Het gaat me met name om de stijfheid van de combi: Easton EC90 equipe stuur en een Syntace F99 stuurpen. Dat is dezelfde combi als TS-biker op zn cr1 heeft zitten (zie onderstaande pics).
Het gaat me met name om de stijfheid van de combi: Easton EC90 equipe stuur en een Syntace F99 stuurpen. Dat is dezelfde combi als TS-biker op zn cr1 heeft zitten (zie onderstaande pics).
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...