Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Nike lycra overschoenen

sjezer
Forum-lid

sjezer 26 jan 2006 20:07

Kent iemand de tijdritoverschoen van Nike, zwart met een hele grote "swoosh" op de zijkanten. Embleem loopt van voor op de voet, tot achter door. Kan op internet nergens zo snel een foto vinden. Ik wil ze graag kopen, maar heb het idee dat ze alleen voor de profs gemaakt zijn.

casran
Forum-lid HC

casran 27 jan 2006 15:45

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 26 Januari 2006

Kent iemand de tijdritoverschoen van Nike, zwart met een hele grote "swoosh" op de zijkanten. Embleem loopt van voor op de voet, tot achter door. Kan op internet nergens zo snel een foto vinden. Ik wil ze graag kopen, maar heb het idee dat ze alleen voor de profs gemaakt zijn.

Deze?
Kijk 'ns op de site van TS (www.ts-bikes.be) bij Kleding. Hij heeft nogal wat Nike.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sjezer
Forum-lid

sjezer 27 jan 2006 17:29

Lijken erop, maar dit zijn thermo's volgens mij. Ik bedoel tijdrijdersoverschoenen (1 woord?). Dunne overtrekjes, met vrijwel over de hele schoen het nike teken.

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 27 jan 2006 18:04

Deze?

TS heeft deze ook te koop staan, klik op het plaatje voor de link.

casran
Forum-lid HC

casran 27 jan 2006 19:38

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 27 Januari 2006

Lijken erop, maar dit zijn thermo's volgens mij. Ik bedoel tijdrijdersoverschoenen (1 woord?). Dunne overtrekjes, met vrijwel over de hele schoen het nike teken.

kHeb even gezocht omdat ik me geen zwarte tijdritovertrekjes kon herinneren. De blauwe teams bedoel je niet; ook wel mooi:

Dan vond ik uiteindelijk deze foto van Lance, met zwarte. Deze?

Ik vrees dat die niet op de markt zijn. De zilveren (hierboven gepost) bestaan al sinds 2001 of zo, en ik heb lang gezaagd bij de ploeg om een setje te krijgen, maar ze bleken enkel voor de ploeg beschikbaar.  Uiteindelijk zijn ze met een paar jaar vertragen tóch op de markt gekomen. Frank Vandenbroucke is bij mijn mechanieker zo'n setje komen halen en rijdt daar nu vaak mee rond!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sjezer
Forum-lid

sjezer 27 jan 2006 22:11

Die foto van Lance laten de overtrekjes zien die er het dichtste bij komt. Ik heb ze in de tour gezien met een groter nike teken. Vond dat apart. Maar zal wel alleen voor de ploeg bedoeld zijn. Ik ga denk ik maar voor de Discovery overtrekjes. Daar kan ik aan geraken en past mooi bij mijn kleding. Bedankt voor de moeite.

flecha
Forum-lid

flecha 02 feb 2006 17:37

Een vriend van mij heeft een paar met een groter nike teken. Hij heeft ze begin 2005 gekocht. De fietsen maker waar hij ze bij verkocht heeft ze niet meer zegt hij en hij denkt dat hij er ook niet maar aan kan komen...
Alpe D´huez - 0h 49m 03s

sjezer
Forum-lid

sjezer 02 feb 2006 20:06

Helaas, maar ik heb bij TS biker de nieuwe team covers van Discovery besteld.

Plaats reactie