Hallo,
Kan voor een redelijke prijs een setje Lightweight wielen kopen.
Echter nu zit er een Shimano body op en ik rij zelf Campagnolo.
Volgens de site is het relatief eenvoudig om dit om te bouwen.
Weten jullie:
Hoe dit gaat?
Heb je extra spullen nodig?
bedankt voor de reakties
Lightweight wielen
-
- Forum-lid
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 dec 2005 19:42
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4707
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Ts zal wel zeggen shiftmate verder al veel lof gelezen op dit forum dus niet nadenken en gewoon kopen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Shiftmate is waarschijnljik geen oplossing. Want doen moet je altijd met shimano bodies gaan rijden.
Als je een nieuwe versie LW koopt kan je gewoon de body verwisselen. Heb je er 1 uit de tijd voor Carbonsports, dan kan dat niet. Dan zal je dus met een conversie cassete moeten werken.
Als je een nieuwe versie LW koopt kan je gewoon de body verwisselen. Heb je er 1 uit de tijd voor Carbonsports, dan kan dat niet. Dan zal je dus met een conversie cassete moeten werken.
Ook voor oudere wielen is ombouw mogelijk.... (wordt alleen niet door carbon sports gepromoot.
Kijk wel uit met wat je koopt en zwerven de laatste tijd aardig wat "gecrashte" wielen op de markt en ook duiken er zo nu en dat gestolen produkten op (ook hier is daar een markt voor).
Gebruikte lightweights zonder geschiedenis/papieren: laten staan zeker als ze van een onbekende komen. nder de 1500 Euro heb je geen goede set (ook geen oudere versie). Richtprijs gebruikt met een historie (aanschafpapieren etc) al naar gelang de staat 1600 tot 1900. Nieuw zijn ze iets duurder maar bedenk wel: eenmaal geregistreert heeft de volgende eigenaar geen recht meer op garantie....
P.s. ik ken maar drie personen in Nederland die kunnen beoordelen of een dergelijk wiel goed is dus stuur maar een mail als je je koop voortzet.
Kijk wel uit met wat je koopt en zwerven de laatste tijd aardig wat "gecrashte" wielen op de markt en ook duiken er zo nu en dat gestolen produkten op (ook hier is daar een markt voor).
Gebruikte lightweights zonder geschiedenis/papieren: laten staan zeker als ze van een onbekende komen. nder de 1500 Euro heb je geen goede set (ook geen oudere versie). Richtprijs gebruikt met een historie (aanschafpapieren etc) al naar gelang de staat 1600 tot 1900. Nieuw zijn ze iets duurder maar bedenk wel: eenmaal geregistreert heeft de volgende eigenaar geen recht meer op garantie....
P.s. ik ken maar drie personen in Nederland die kunnen beoordelen of een dergelijk wiel goed is dus stuur maar een mail als je je koop voortzet.