Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

zomaar eens een goede winkelier

jimbo
Forum-lid

jimbo 05 nov 2005 04:43

Zodat het ook eens anders kan.

In september kocht ik bij deze winkel dus een goedkope 2e handse racefiets. Tuurlijk moesten daar ook schoenen bij maar ik begin net dus vond een goedkoop paar sidi's prima.

Na enige tijd rijden begonnen mijn voeten pijn te doen. De plek van de kleine teen tot aan de hak voelde aan als een beurse blauwe plek. Ik dacht eerst gewenning maar het ging niet weg. Dus eens terug gegaan naar de winkel. Volgens hem waren de schoenen toch te smal voor mij. Dat werden dus nieuwe "duurdere" schoenen.

Volgens de FM was het ook zijn schuld en had hij beter op moeten letten. Ik mocht de schoenen ,ondanks de duidelijke gebruiks sporen, bij hem inleveren en werd de prijs van die schoenen verrekend met de nieuwe.

Aangezien ik vaak negatieve reacties over FMs lees dacht ik dat dit ook wel eens vermeld mocht worden.

De naam van de FM... (nee ik ben geen Spammer)
CC, agr 100; limo 100

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 05 nov 2005 10:25

Helemaal top!
En hoe bevallen de nieuwe schoenen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

jimbo
Forum-lid

jimbo 05 nov 2005 10:52

Gister gehaald, vanmiddag proberen.
CC, agr 100; limo 100

roeieber
Forum-lid

roeieber 05 nov 2005 10:55

Dat is toch de service van een FM ten opzichte van internet.
I Am SpeCiAliZed

theriddler
Forum-lid

theriddler 05 nov 2005 11:36

het heeft niks met spam te maken als je de man zijn naam noemt, toch....
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

trudie
Forum-lid

trudie 05 nov 2005 13:46

Nee hoor, dat is geen spam. Ik heb de naam van Van Herwerden de afgelopen week ook vaker gelezen op dit forum. Deze geeft overigens ook goede service. Hij laat nl. iedereen passen zonder dat ze kopen.

woutert
Forum-lid

woutert 05 nov 2005 17:01

Het is inderdaad zo dat het noemen van een naam niet direct spammen is, niet in dit geval iniedergeval. Kan aan de andere kant ook wel begrijpen dat áls Jimbo die naam had genoemd, het wel anders geinterpreteerd was (meer neigend naar 'reclame').

Maargoed, goede zaak dat het zo loopt. Misschien gewoon de plaatsnaam noemen, dan weten sommigen al wel genoeg en kan er anders nog (prive) gevraagd worden naar de exacte naam.

Winkels met dit soort service mogen in mijn ogen best besproken worden, het dient ons allen.

jimbo
Forum-lid

jimbo 05 nov 2005 18:18

Oke dan hij zit in Mierlo.

(lijkt wel het raad spel)
CC, agr 100; limo 100

hans
Forum-lid

hans 05 nov 2005 18:25

Knoops dus??!
Verder wordt het op dit forum niet echt op prijs gesteld als een winkelier zelf zijn spulletjes gaat aanprijzen (het is immers geen advertentie pagina)
Verder is elk commentaar op een winkel welkom, het is net zo min reclame als het commentaar dat de liefhebber van een bepaald merk geven op materiaal

Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

casran
Forum-lid HC

casran 06 nov 2005 23:37

Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 05 November 2005

Zodat het ook eens anders kan.In september kocht ik bij deze winkel dus een goedkope 2e handse racefiets. Tuurlijk moesten daar ook schoenen bij maar ik begin net dus vond een goedkoop paar sidi's prima.Na enige tijd rijden begonnen mijn voeten pijn te doen. De plek van de kleine teen tot aan de hak voelde aan als een beurse blauwe plek. Ik dacht eerst gewenning maar het ging niet weg. Dus eens terug gegaan naar de winkel. Volgens hem waren de schoenen toch te smal voor mij. Dat werden dus nieuwe "duurdere" schoenen. Volgens de FM was het ook zijn schuld en had hij beter op moeten letten. Ik mocht de schoenen ,ondanks de duidelijke gebruiks sporen, bij hem inleveren en werd de prijs van die schoenen verrekend met de nieuwe.Aangezien ik vaak negatieve reacties over FMs lees dacht ik dat dit ook wel eens vermeld mocht worden.De naam van de FM... (nee ik ben geen Spammer)

Dat is mooi. Een vriend van me maakte hetzelfde mee met een betrekkelijk grote fietsenzaak waarvan ik het niet meteen verwacht had. Hij had zich namelijk een paar DMT schoenen gekocht en reed er 2 à 3 weken mee (zelfs wedstrijden), maar met steeds pijn aan de hielen... en hij mocht ze gewoon inleveren en Northwave Aerators kopen (enkel verschilprijs betalen). Amai. Zaak is Fashion for Cycling in Aalter, een prijzenklopper nota bene!!
Iets anders wat ik vandaag hoorde vond ik belachelijk. Een andere vriend kocht een Giant TT fiets, waarbij tegenwoordig standaard Nokon kabeltjes geleverd worden. Omdat hij het eerste exemplaar in België kocht waren die kabeltjes er nog niet bij. En voor dit TT-frame heb je een heel speciaal aanhechtingsstukje van Nokon nodig dat je zo niet kan krijgen, ook niet nabestellen. Enkel T-Mobile heeft deze nog, en dus ook de bijhorende winkel Fietsen Goodefroot in Sint-Martens-Latem (een echte dure zaak!). Hij ging er langs en Goodefroot weigerde dit hem te verkopen, want hij had z'n Giant elders gekocht!  Wtf? Hij wilde er tenslotte wel voor betalen hé? Als jurist beschouw ik dit als strafbare verkoopsweigering! Foei!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jimbo
Forum-lid

jimbo 07 nov 2005 00:16

Overigens , vandaag voor het eerst 50 km aan de voeten gehad. Behalve wat kleine" gevoeligheden" hier en daar, geen pijn meer. t zijn toevallig ook northwaves.
CC, agr 100; limo 100

toor
Forum-lid

toor 07 nov 2005 14:11

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 November 2005

Nee hoor, dat is geen spam. Ik heb de naam van Van Herwerden de afgelopen week ook vaker gelezen op dit forum. Deze geeft overigens ook goede service. Hij laat nl. iedereen passen zonder dat ze kopen.

Haalt alleen wel precies mijn maat weg! de flapdrol  Maar ja, hij verdient er dan ook geen zak an...
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner

Plaats reactie