Ik ben een wielrenster van 24 jaar. Ik rijd al een aantal jaren op de weg, en in het winterseizoen wissel ik het af met de MTB. Nu wil ik wedstrijden gaan rijden. Ik heb al een club uitgezocht die bij de KNWU aangesloten is, waar ik lid van word. Nu wil ik graag weten welke licentie ik het best kan nemen. ik weet dat er verschil is in A, B of C-licentie, maar wat die verschillen precies inhouden is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?
wedstrijden, welke licentie?
Quoten: Origineel geplaatst door smurf op 23 Oktober 2005
Ik ben een wielrenster van 24 jaar. Ik rijd al een aantal jaren op de weg, en in het winterseizoen wissel ik het af met de MTB. Nu wil ik wedstrijden gaan rijden. Ik heb al een club uitgezocht die bij de KNWU aangesloten is, waar ik lid van word. Nu wil ik graag weten welke licentie ik het best kan nemen. ik weet dat er verschil is in A, B of C-licentie, maar wat die verschillen precies inhouden is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen?
a= internationale wedstrijden
b= tot nationale wedstrijden
c= tot regionale wedstrijden
naar mijn weten dan
kijk anders even op www.knwu.nl
a= internationale wedstrijden
b= tot nationale wedstrijden
c= tot regionale wedstrijden
naar mijn weten dan
kijk anders even op www.knwu.nl
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC