Voor al je afspraakjes

fietsmaat

toerdefrans
Forum-lid

toerdefrans 03 aug 2005 01:01

ik ben op zoek naar een fietsmaat omgeving veghel om mee te fietsen
 ik rijd graag toertochten  en trainingsrondens van 50 km ik heb veel alleen gefietst en in clubverband ik ben nog niet zo lang woonachtig in veghel dus lijkt het me leuk om zo een fietsmaat te vinden of een leuke toerclub in de buurt.
            tot mails       

ivarv
Forum-lid

ivarv 17 aug 2005 13:59

He Frans.
Ik woon in Veghel. Ben benieuwd wat je van het fietsen verwacht. Ben je al lid van een club in de omgeving?
laat ff wat weten.
groet,
Ivar

toerdefrans
Forum-lid

toerdefrans 18 aug 2005 00:28

Hoi Ivarv,
Ik ben  van plan om gemiddeld 3 x per week te gaan fietsen. En nee ik ben nog geen lid van een club, maar daar ben ik nog over aan het na denken om dit te doen. Ben jij wel lid bij een club? En zo ja mag ik vragen bij welke?
Door de weeks rij ik het liefst een vaste ronde van 50 km.
Ik verwacht mijn racefiets rond 2 a 3 weken binnen te hebben. Nu houdt ik mijn conditie op peil door aan spinning te doen.

Ik hoor graag van je.

Frans

anco
Forum-lid

anco 09 mar 2006 17:11

Hoi Frans,
Ik zelf , inmiddels 38, woonachtig in Den Bosch , heb zelf ook jaren veel alleen gefietst. Sinds een paar jaar ga ik echter bijna iedere zondag met een grote groep mee.
Deze groep start om 10:00 bij Coudewater, Maliskamp (circa 10 km van Veghel vandaan) en rijden dan een ronde van circa 45 km weer terug naar Den Bosch. Een aantal rennes rijden dan weer terug in de richting van Veghel en Uden.
Iedereen die een beetje serieus met wielrennen bezig is komt hier naar toe.
Behalve in de winter zijn er in de rest van het jaar een A en B groep.
A-groep rijdt gemiddeld tegen de 40 km/h. De B groep ongeveer 37 km/h.
Je kunt geheel vrijblijvend meedoen!
Groeten,
Anco 

Plaats reactie