Australische wielrenster verongelukt
Een lid van de Australische nationale vrouwenwielerploeg is maandag bij een ongeval nabij Auma in de Duitse deelstaat Thüringen om het leven gekomen. Het gaat om Amy Gillett, een 29-jarige wielrenster die in de tophonderd van de wereldranglijst staat.
mja; heb ik ook gehoord. Met de ploeg op training en pats frontaal aangereden worden. Het zal je maar gebeuren...
Echt erg. Spijtig dat zoiets moet gebeuren.
Echt erg. Spijtig dat zoiets moet gebeuren.
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...
Weet iemand wat er precies gebeurd is? Ik hoorde dat de automobilist op de hele ploeg is ingereden en dat er verschillende vrouwen met zwaar letsel in het ziekenhuis liggen. Maar ik wil niet oordelen voordat ik weet wat er gebeurd is, voor hetzelfde geld had de automobilist een hartstilstand ofzo
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
Doet me denken aan de RvV van enkele jaren geleden daar reed op zaterdagochtend een (zatte) dwaas in een groep recreanten de ravage was enorm. Ik ben 10-15 minuten na het ongeval gepasseerd, dan zit je de hele dag toch anders op de fiets.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
EEN TT 446:
PELOTN IS MET GEDACHTEN BIJ AMY GILLET
Het peloton in de Ronde van Thüringen
is nog altijd onder de indruk van de
dood van de Australische Amy Gillett.
Woensdag werd de 2e rit geneutraliseerd en mocht het hele Australische team als eerste over de finish rijden. Net als Motorola in de Tour van 1995 na de dood van de Italiaan Fabio Casartelli. Het Belgische Vlaanderen-team is donderdag niet meer aan de start verschenen.
"nze meisjes waren als eersten bij het ongeluk en waren mentaal niet klaar om te koersen", zegt coach Christel Herremans. Het volledige prijzengeld (15.000 euro) wordt aan de Australiërs gegeven.
NOS TT 648:
De derde etappe was de eerste 'echte'rit nadat de openingsetappe geannuleerd was vanwege de dood van Amy Gillett.De Australische werd aan de vooravond van
de ronde geschept door een auto en kwam daarbij om het leven.Woensdag werd de tweede etappe geneutraliseerd gereden.
Bij het ongeval liepen nog eens vijf rensters verwondingen op.Alexis Rhodes en Louise Yaxley liggen nog steeds in coma.
PELOTN IS MET GEDACHTEN BIJ AMY GILLET
Het peloton in de Ronde van Thüringen
is nog altijd onder de indruk van de
dood van de Australische Amy Gillett.
Woensdag werd de 2e rit geneutraliseerd en mocht het hele Australische team als eerste over de finish rijden. Net als Motorola in de Tour van 1995 na de dood van de Italiaan Fabio Casartelli. Het Belgische Vlaanderen-team is donderdag niet meer aan de start verschenen.
"nze meisjes waren als eersten bij het ongeluk en waren mentaal niet klaar om te koersen", zegt coach Christel Herremans. Het volledige prijzengeld (15.000 euro) wordt aan de Australiërs gegeven.
NOS TT 648:
De derde etappe was de eerste 'echte'rit nadat de openingsetappe geannuleerd was vanwege de dood van Amy Gillett.De Australische werd aan de vooravond van
de ronde geschept door een auto en kwam daarbij om het leven.Woensdag werd de tweede etappe geneutraliseerd gereden.
Bij het ongeval liepen nog eens vijf rensters verwondingen op.Alexis Rhodes en Louise Yaxley liggen nog steeds in coma.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.