Hoi mijn vrouw plus een vriendin van haar hebben afgelopen weekend ( 15 mei) met succes de Alp befietst. Boven aangkomen bleek het vrijwel uitestorven, en dus geen diploma af te halen.
Ik ben benieuwd of er iemand is die een blanko exemplaar heeft, liefst digitaal. Anders tegen verzendkosten (kopie mag) natuurlijk.
Grz, Jan
Gevraagd: Diploma Alpe d’Huez
-
- Forum-lid
Jan,
Ik ben bang dat je vrouw nog een keer terug moet naar de Alp, maar dan als het wat drukker is. Is trouwens ook goed voor de conditie!!!!
Een mogelijkheid is misschien om contact op te nemen met het VVV aldaar en daar het het ontstane probleem nog eens uit te leggen.
Groet,
Paul
Ik ben bang dat je vrouw nog een keer terug moet naar de Alp, maar dan als het wat drukker is. Is trouwens ook goed voor de conditie!!!!
Een mogelijkheid is misschien om contact op te nemen met het VVV aldaar en daar het het ontstane probleem nog eens uit te leggen.
Groet,
Paul
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Jan, je klimt toch niet voor een diploma? KLIMMEN, DAT DOE JE VOOR JEZELF! Wat kan dat diploma toch schelen.
Is ze wel op de foto gezet. Op een v.d. laatste bochten staat de huisfotograaf om een mooi plaatje te schieten. Deze kun je vervolgens via internet bestellen, da's toch veel leuker! Als hij er niet stond dan moet je 'helaas' weer die berg op.
Is ze wel op de foto gezet. Op een v.d. laatste bochten staat de huisfotograaf om een mooi plaatje te schieten. Deze kun je vervolgens via internet bestellen, da's toch veel leuker! Als hij er niet stond dan moet je 'helaas' weer die berg op.
Voor dat diploma moet je volgens mijn in Le Bourg d'Oisans vantevoren een stempelkaart kopen, waarop je beneden en boven je tijd door zo'n apparaatje kunt laten stempelen. Die gegevens komen dan op dat diploma.
Ik vind het niet interessant, volgens mij is het ook nogal duur (€ 20,=?) de al genoemde foto is een veel leukere herinnering, maar ook best duur. Het gaat inderdaad om het klimmen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je iets wilt hebben als herinnering.
Ik vind het niet interessant, volgens mij is het ook nogal duur (€ 20,=?) de al genoemde foto is een veel leukere herinnering, maar ook best duur. Het gaat inderdaad om het klimmen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je iets wilt hebben als herinnering.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
Ik heb na mijn beklimming van de Ventoux in het souvernirwinkeltje bovenop een blanco certificaat gekocht. Gaat helemaal nergens over natuurlijk maar leuk als aandenken.
Ik zou 'm voor je kunnen inscannen, met wat Photoshoppen verander je 'm zo in de Alpe d'Huez! Jij blij, vrouw blij, vriendin blij
Ik zou 'm voor je kunnen inscannen, met wat Photoshoppen verander je 'm zo in de Alpe d'Huez! Jij blij, vrouw blij, vriendin blij
Zet er dan meteen een photoshop foto op, waarop Jacques Chirac (met sjerp natuurlijk) juicht voor zijn vrouw en haar vriendin. En meteen lance Armstrong die door het tweetal vlak voor de top wordt ingehaald. Waarom niet?
Gr, Diogenes
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 03 Augustus 2005
Zet er dan meteen een photoshop foto op, waarop Jacques Chirac (met sjerp natuurlijk) juicht voor zijn vrouw en haar vriendin. En meteen lance Armstrong die door het tweetal vlak voor de top wordt ingehaald. Waarom niet?Gr, Diogenes
haha, en schumacher met zijn ferrari die de dames niet bij kan houden..
Zet er dan meteen een photoshop foto op, waarop Jacques Chirac (met sjerp natuurlijk) juicht voor zijn vrouw en haar vriendin. En meteen lance Armstrong die door het tweetal vlak voor de top wordt ingehaald. Waarom niet?Gr, Diogenes
haha, en schumacher met zijn ferrari die de dames niet bij kan houden..
--** mzzzl MIK **--