fietsshirt laten maken
-
- Forum-lid
Hoi, ik wil voor onze trainingsgroep fietsshirts laten maken naar een eigen ontwerp maar ik kan op internet geen (geschikt) bedrijf vinden die dat kan. Heeft er iemand tips?
Quoten: Origineel geplaatst door jeroenguldemond op 16 Augustus 2004
Hoi, ik wil voor onze trainingsgroep fietsshirts laten maken naar een eigen ontwerp maar ik kan op internet geen (geschikt) bedrijf vinden die dat kan. Heeft er iemand tips?
Volgens mij kan je bij iedere kledingfabrikant shits laten maken. Misschien kun je het beste zoeken naar e-mail adressen of telefoonnummers van kledingfabrikanten. Op die manier kun je dan vragen of ze kleding maken en wat het kost.
Bedenk wel dat je niet altijd het goedkoopste moet kiezen. Bij mijn club hebben ze dat wel gedaan en daarom draag ik nooit een club shirt. Dat spul is zo warm dat het lijkt alsof je altijd in tropische temperaturen fietst.
Volgens mij kan je bij iedere kledingfabrikant shits laten maken. Misschien kun je het beste zoeken naar e-mail adressen of telefoonnummers van kledingfabrikanten. Op die manier kun je dan vragen of ze kleding maken en wat het kost.
Bedenk wel dat je niet altijd het goedkoopste moet kiezen. Bij mijn club hebben ze dat wel gedaan en daarom draag ik nooit een club shirt. Dat spul is zo warm dat het lijkt alsof je altijd in tropische temperaturen fietst.
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(Wat er ook gebeurt altijd blijven fietsen)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
www.cyclonesportswear.com
www.huisjes-sportswear.com
Volgens mij levert de bovenste al vanaf 10 stuks.
Marcel
Quoten: Origineel geplaatst door MarcelN op 19 Augustus 2004
Misschien een ander idee ,
ik heb het ook gedaan (omdat de bedrijven een minimaal aantal willen ) laten borduren op een bioracer shirt
Misschien een ander idee ,
ik heb het ook gedaan (omdat de bedrijven een minimaal aantal willen ) laten borduren op een bioracer shirt
die het ook geen straf vindt in een auto te zitten met de kachel aan
www.agu.nl er zijn wel minimal afnames
keep the bike alive
-
- Forum-lid
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Ik heb mijn huisjes clubkleding net binnen, de kwaliteit is duidelijk beter als die van vorig seizoen en nu dik in orde. De levertijd is wel Extreem lang, (reken op een seizoen!!)
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
wat kost dat nu?
per setje en wat is de min. afname
per setje en wat is de min. afname
-
- Forum-lid
We hebben in het verleden bij Vermarc besteld, prima kleding alleen minimum aantal wat je bestellen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Zelf hadden we voor ons gelegenheids-wielrenclubje (10 man) in eerste instantie besteld bij Hunter (tegenwoordig people@sports geloof ik) maar deze kwam de afspraken niet na waardoor we, bij de gelegenheid zelf, alsnog met lege handen stonden. Vervolgens hebben we kleding (in ons eigen ontwerp) besteld bij Bike Concepts (www.bikeconcepts.nl) en deze leverde 10 setjes geheel volgens afspraak (zelfs eerder dan afgesproken). Kwaliteit is goed en alles was strak geregeld. Levertijd is rond de 6 weken geloof ik.