Beste allemaal,
Ik ben op zoek naar nieuwe schoenen, omdat mijn Shimano R132 te groot en te breed zijn (niet zelf gekocht). Uiteraard heb ik zelf ook al veel bekeken, maar toch kan ik wel wat advies gebruiken. Ik heb in ieder geval de volgende wensen:
- max. 150 euro
- geschikt voor smalle voeten
- goede kwaliteit (stijfheid)
Sidi schijnt een goed merkt te zijn voor smalle voeten, maar deze zijn over het algemeen toch aardig aan de prijs. Daarom wil ik mij ook graag op andere merken oriënteren.
Tot slot zoek ik ook een goede winkel in de buurt van Amersfoort en de Veluwe, omdat ik graag wil passen en internet dus geen optie is.
Ik ben benieuwd naar jullie tips. Alvast bedankt!
Nieuwe schoenen, advies gevraagd!
-
- Forum-lid
Sidi's zijn inderdaad erg prijzig.Er zijn maar een paar modellen van Sidi die onder of net boven je budget zitten.Als je een beetje uitkijkt en de juiste winkel uitkiest kan je voor 150 euro een paar Sidi's vinden maar verwacht dan geen topschoenen.
Stevens SCF2 Shimano Ultegra Easton EA90
-
- Forum-lid
Ja Daantje92 als ze je goed passen.En laat dat nu net het probleem zijn van sidi er zijn heel veel mensen die met sidi's niet overweg kunnen.Problemen door vooral de smalle pasvorm.Ik heb zelf met sidi's gereden een 15 jaar geleden en die zaten toen perfect.Sindsdien 2 paar sidi's gehad waar ik niet mee uit de voeten kwam en tweedehands in zo goed als nieuwe staat heb verkocht.
Stevens SCF2 Shimano Ultegra Easton EA90
+1; ik heb 8 jaar met sidi's gereden naar tevredenhied, en 2 jaar geleden nieuwe gekocht (ergo 2). Toen begonnen bij mij de voetproblemen; nog een maat groter geprobeerd, maar de problemen hielden aan. Nu heb ik twee paar schoenen:franskarel schreef:Ja Daantje92 als ze je goed passen.En laat dat nu net het probleem zijn van sidi er zijn heel veel mensen die met sidi's niet overweg kunnen.Problemen door vooral de smalle pasvorm.Ik heb zelf met sidi's gereden een 15 jaar geleden en die zaten toen perfect.Sindsdien 2 paar sidi's gehad waar ik niet mee uit de voeten kwam en tweedehands in zo goed als nieuwe staat heb verkocht.
Gaerne Mythos plus (iets breder dan sidi) en Fizik R1 (aanzienlijk breder dan sidi). Voetproblemen zijn over.
-
- Forum-lid
Welke schoenmaat heb je? Ik heb namelijk nog een paar in de verkoop:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=43799" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=43799" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb zelf bontrager schoenen die passen in jouw budget, RL race met carbon zool. Weet niet hoe die vallen? Tot nu toe bevallen ze mij prima, kan echter nog niets zeggen over duurzaamheid.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019