Campa 11 speed kettingbladen: TA, Stronglight of origineel
Mijn buitenblad van mijn Campa Record 11 speed is aan vervanging toe; Wat zouden jullie doen: origineel houden of TA, Stronglight of misschien zelfs Rotor bladen nemen?
Moet ik bij een imitatie ook gelijk het binnenblad vervangen?
Zouden jullie ook gelijk de ketting vervangen?
Origineel is nl. nogal aan de prijs (ca. 100 euro bij bikecomponents.de).
Moet ik bij een imitatie ook gelijk het binnenblad vervangen?
Zouden jullie ook gelijk de ketting vervangen?
Origineel is nl. nogal aan de prijs (ca. 100 euro bij bikecomponents.de).
Mijn ervaring met Campa-bladen is dat ze duur zijn maar ook heel lang meegaan. Hun geld waard dus.
-
- Forum-lid
Don't race what you can't replace.loos schreef: Origineel is nl. nogal aan de prijs (ca. 100 euro bij bikecomponents.de).
Wat kostte de complete groep? Dan is €100,- toch niet zoveel. Ik zou gewoon de campa bladen nemen die zijn kwalitatief beter dan de andere merken die je noemt.
Nog een oud topic opgediept via google:
http://fiets.acceptatie.smm.prod.ilseme ... 11&t=12374" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet eerlijk zeggen, alhoewel mijn insteek was om alles zo origineel mogelijk te houden (en Campa maakt goede tandwielen), ik nu wel wat voor Stronglight CT2 begin te voelen.
http://fiets.acceptatie.smm.prod.ilseme ... 11&t=12374" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet eerlijk zeggen, alhoewel mijn insteek was om alles zo origineel mogelijk te houden (en Campa maakt goede tandwielen), ik nu wel wat voor Stronglight CT2 begin te voelen.
Even een oud topic een kick geven. Ik moet mijn buitenblad vervangen en twijfel sterk tussen een orginele campa of een TA Nerius. Voor 1 orginele heb je 2 TA bladen. Normaal ben ik van goedkoop is duurkoop, maar nu twijfel ik. Wie heeft ervaring met de TA-bladen?
Whistle
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mijn Campa buitenblad was no ongeveer 11000 km aan vervanging toe.loos schreef:Ik heb inmiddels een TA Nerius buitenblad. Ik moet zeggen dat ik de Campa bladen beter vindt.
Mijn TA buitenblad zwabbert ietsje pietsie en slijt sneller (maar goed, daar is de prijs dan ook naar)
Met schakelen merk ik geen verschil.
Een tijdje geleden een Stronglight CT2 buitenblad er op gezet.
Nog te weinig km's (ong. 1200) mee gereden maar tot op heden tevreden over.
Zowel stijfheid, sleet als looks zijn in orde.
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 15 jun 2012 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zelfde, maar dan op 10 spd. Tandjes lijken mooi zwart te blijvenpeteri200 schreef:Ik rijd op een chorus 11spd met stronglight ct2 bladen. Ben er erg tevreden over.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?