heeft iemand een idee wat het kleinst mogelijke, bruikbare , kinderstuur is en waar ik die kan krijgen?
Het is eigenlijk bedoelt voor een loopfietsje
thanks!
kinderstuur
Een stuur is zo klein als je hem zelf inkort,....toch? Ik zou niet kleiner gaan dan 35-40 cm, gewoon met de pijpensnijder of metaalzaag. De minimum lengte wordt mede bepaald door welke zaken er nog op gemonteerd moeten worden. Loopfiets, dus waarschijnlijk alleen handvatten.
Lijkt me dat TS een racestuur bedoeld. Die kun je wel inkorten, maar worden ze niet direct smaller van
(of je moet ze heel veel inkorten. Maar dan is de beugel weg en is het geen racestuur meer.)
(of je moet ze heel veel inkorten. Maar dan is de beugel weg en is het geen racestuur meer.)
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Er staat niets over een racestuur. Voor een loopfiets (leeftijd 2-3 jaar) is een racestuur compleet onlogisch, zelfs absurd.
- plantagenet
- Forum-lid
In deze post staat dat inderdaad niet maar de vader in spé heeft een 2e post gestart waarin hij het over een racestuur heeft http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=46532. Het idee is wel leuk maar of het handig is voor de aanstaande kleine.....een hobby kan tever doorschietenklimmer schreef:Er staat niets over een racestuur. Voor een loopfiets (leeftijd 2-3 jaar) is een racestuur compleet onlogisch, zelfs absurd.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Een 38 racestuur lijkt mij een goede breedte. Deze zijn bij de meeste speciaalzaken te verkrijgen of te bestellen.