Limburg Mooiste 2 Juni 2012
-
- Forum-lid HC
Inschrijving Limburg Mooiste is open http://www.limburgsmooiste.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; . Alternatief voor Amstel Gold Race wellicht.
What makes the boat go faster?
Mijn goede voornemen voor 2012 is om geen vervelende opmerkingen meer te maken over veel te drukke en veel te dure tochten in Limburg. Dus dat doe ik dan maar niet
Hier nog een stuk of 75 tochten in die regio. Inschrijfgeld bij veel van deze tochten slechts 5 euro.
Hier nog een stuk of 75 tochten in die regio. Inschrijfgeld bij veel van deze tochten slechts 5 euro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Limburgs Drukste?
Less is bore
-
- Forum-lid
Jullie zijn mij het voor. Weer genoeg dure tochten na,de agr, de wk tocht limburgs mooiste. Vorig jaar wel aan meegedaan maar met regen blijf ik toch fijn thuis en fijn zwartrijden dit keer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wees dan gewoon een vent en blijf er vandaan. Zwartrijden is zo kinderachtig.
Less is bore
-
- Forum-lid
Waarom heb ook de hele dag last ervan als ik ergens met auto naartoe wil. Kan ik beter gaan fietsen.
Nou ik ga wel. Vorige keer 2007 was het me inderdaad te druk. Maar goed; de rest van de 'mannen' wil graag 250 doen. Ik offer me wel weer op. Ik drink een bierje per week minder en plunder de spaarpot van me dochter; dan kan ik dat enorm hoge inschrijfgeld betalen van FLM.
Hoe dan ook: het gaat om fietsen en met een beetke mazzel is het mooi weer, dus ik heb er zin.
Wat betreft zwartrijden: niet doen, gewoon niet doen. Kansloos. Zwartrijders beuken we de Geul, Gulp of Voer in...
Hoe dan ook: het gaat om fietsen en met een beetke mazzel is het mooi weer, dus ik heb er zin.
Wat betreft zwartrijden: niet doen, gewoon niet doen. Kansloos. Zwartrijders beuken we de Geul, Gulp of Voer in...
-
- Forum-lid
Ben benieuwd...zal me zwembroekje aandoen. Hopelijk dan wel beter weer dit jaar.
Nog niet ingeschreven maar wel van plan om dat te gaan doen. Afgelopen twee jaar meegedaan en me prima bevallen. Het is wel druk maar ervaar dat niet als vervelend druk. Gelukkig geen pech vorig jaar, m'n fietsmaatje helaas wel. Ik kon wel nieuwe plaatjes op m'n schoenen doen (en nieuwe remblokken achter); speedplay blijkt niet zo goed tegen regen en modder te kunnen, ik kon op een gegeven moment maar zeer moeizaam in- en uitklikken. Misschien maar de spd's van de mtb erop doen...
Nicht loelen, radfahren!