Zo... en dan nu een... [ Echt een Fietscafé topic]
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Je hebt je de benen uit je lijf getrapt, viaducten beklommen alsof het de Großglockner was, je was ongenaakbaar. tot slot nog een massasprint tegen een fictief peloton en natuurlijk heb je die gewonnen.
Pfew.. Lekker gefietst. je zet je fiets tegen een muurtje en kleppert op je raceschoentjes een café binnen. Heel toevallig is dat dit Fietscafé. Ik val ff in voor de barman en kan alles serveren op het gebied van eten en drinken wat je maar wil.
Dus roept u maar, wat mag het zijn?!
Wat is de bedoeling van dit topic? wat wil je graag eten en of drinken na een flink stuk fietsen? Iedereen heeft zo wel zijn favoriet (denk ik) ben wel benieuwd wat dat voor jullie is.
Pfew.. Lekker gefietst. je zet je fiets tegen een muurtje en kleppert op je raceschoentjes een café binnen. Heel toevallig is dat dit Fietscafé. Ik val ff in voor de barman en kan alles serveren op het gebied van eten en drinken wat je maar wil.
Dus roept u maar, wat mag het zijn?!
Wat is de bedoeling van dit topic? wat wil je graag eten en of drinken na een flink stuk fietsen? Iedereen heeft zo wel zijn favoriet (denk ik) ben wel benieuwd wat dat voor jullie is.
Laatst gewijzigd door depoldertoerist op 15 jan 2012 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een Gurktaler en een
![Afbeelding](http://www.gurktaler.at/fileadmin/content/Sortiment/Gurktaler_0-7Liter.png)
echte Goudse(waddinxveense:-) ) stroopwafel Alstublieft!
![Afbeelding](http://www.stroopwafels.nu/files/Image/Assortiment/_I8F0069_watermerk.jpg)
schenkt zich zelf in en wat tot er meer klanten komen![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://www.gurktaler.at/fileadmin/content/Sortiment/Gurktaler_0-7Liter.png)
echte Goudse(waddinxveense:-) ) stroopwafel Alstublieft!
![Afbeelding](http://www.stroopwafels.nu/files/Image/Assortiment/_I8F0069_watermerk.jpg)
schenkt zich zelf in en wat tot er meer klanten komen
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
In deze tijd van het jaar, iets lekkers om aan op te warmen,
Een grote mok thee met warme appeltaart
of een kop linzensoep
in de zomer ben ik doorgaans wel te porren voor een koude coca-cola
Een grote mok thee met warme appeltaart
of een kop linzensoep
in de zomer ben ik doorgaans wel te porren voor een koude coca-cola
Live fast; die young. mijn blog
Ik helemaal blij bij het wakker worden. Een ECHT (!!!!!) fietscafe topic.
In een ECHT fietscafe topic verwacht ik een opsomming van favoriete fietscafe's.
Zoals daar zijn:
Mie Katoen - Affligem (prachtige fietsfoto's en smakelijke kaart)
Taverne CRVV - Oudenaarde (veel truien, foto's, fietsen en betaalbare lunchkaart)
Cafe Parijs-Roubaix - Kerkom (geen zetbaas op dit moment)
Cafe Au Pave - Roubaix (foto's, foto's en donker bier)
Cafe L'Arbe - Gruson (bijna altijd dicht en duur)
Casa Grinta van Paul van Bommel (met prive museum)
Toevallig van de week op m'n blog begonnen met wielercafe's en heb een heel lijstje waar ik nog heen wil
Na een winterritje bestel ik bij Mie Katoen een stoofpot Mechelse koekoek en een donkere Affligem! Of Oma's ballensoep in de Taverne van het CRVV doen het met een flesje Flandrien in de winter ook wel goed. Witlofsoep in "In de Patrijs"
En toe een Vlaamse koffie (koffie met jenever en slagroom)
Voor de zomer moet ik nog even nadenken![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
In een ECHT fietscafe topic verwacht ik een opsomming van favoriete fietscafe's.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zoals daar zijn:
Mie Katoen - Affligem (prachtige fietsfoto's en smakelijke kaart)
Taverne CRVV - Oudenaarde (veel truien, foto's, fietsen en betaalbare lunchkaart)
Cafe Parijs-Roubaix - Kerkom (geen zetbaas op dit moment)
Cafe Au Pave - Roubaix (foto's, foto's en donker bier)
Cafe L'Arbe - Gruson (bijna altijd dicht en duur)
Casa Grinta van Paul van Bommel (met prive museum)
Toevallig van de week op m'n blog begonnen met wielercafe's en heb een heel lijstje waar ik nog heen wil
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Na een winterritje bestel ik bij Mie Katoen een stoofpot Mechelse koekoek en een donkere Affligem! Of Oma's ballensoep in de Taverne van het CRVV doen het met een flesje Flandrien in de winter ook wel goed. Witlofsoep in "In de Patrijs"
En toe een Vlaamse koffie (koffie met jenever en slagroom)
Voor de zomer moet ik nog even nadenken
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
In de zomer na een lange training gaat er niks boven een ijskoude cola.
En dat roept iemand die eigenlijk nooit mufdrank drinkt....
En dat roept iemand die eigenlijk nooit mufdrank drinkt....
-
- Forum-lid
Ik sluit mij volledig aan op een ijskoude cola op een bloedhete dag!
Bierrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Een ijskoude cola is als eerste dorstlesser heerlijk, maar daarna wil ik bier. Een Leffe Blond bijvoorbeeld. Of een Affligem Tripel. Een gewone Warsteiner is ook altijd goed.
Qua eten een vette hap, bij voorkeur. Misschien trainingstechnisch niet helemaal verantwoord, maar dat boeit niet. Na de hele dag aan die zoete troep te hebben gelurkt, is een broodje hamburger speciaal het einde. En dan niet van de Mac.
Voor een verantwoorde maaltijd is er altijd nog een heerlijke Italiaanse pasta, bij voorkeur met veel knoflook, en een glas witte wijn. Met een heerlijke espresso na.
Een ijskoude cola is als eerste dorstlesser heerlijk, maar daarna wil ik bier. Een Leffe Blond bijvoorbeeld. Of een Affligem Tripel. Een gewone Warsteiner is ook altijd goed.
Qua eten een vette hap, bij voorkeur. Misschien trainingstechnisch niet helemaal verantwoord, maar dat boeit niet. Na de hele dag aan die zoete troep te hebben gelurkt, is een broodje hamburger speciaal het einde. En dan niet van de Mac.
Voor een verantwoorde maaltijd is er altijd nog een heerlijke Italiaanse pasta, bij voorkeur met veel knoflook, en een glas witte wijn. Met een heerlijke espresso na.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
bakje muesli met kwark en stukken banaan
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid
naar gelang ik goesting eb: Een mooie donkere trappist.
Als eten: warme appeltaart met een flinke dot slagroom
Als het koud is warme chocomelk.
Maar de eerste voorkeur is toch de trappist.
Als eten: warme appeltaart met een flinke dot slagroom
Als het koud is warme chocomelk.
Maar de eerste voorkeur is toch de trappist.
people are strange when you\'re a stranger