Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Stage lopen

arjenv
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 09 sep 2008 02:10

arjenv 17 jan 2012 13:45

Hallo iedereen,

Graag zou ik naar jullie ervaringen vragen (als die er al zijn) wat betreft stage lopen met betrekking tot het wielrennen.

Ik zou mijn situatie eerst eens uitleggen. Ik studeer International Tourism Management op het HBO niveau en zal in het 4e jaar stage moeten lopen. Graag zou ik dit in combinatie doen met de wielersport. Denk hierbij aan stage lopen bij een organisatie die fietsen verhuurd, in combinatie met het dagelijks organiseren van tochten of iets dergelijks. Het liefst natuurlijk in het buitenland, waar de nodige hoogtemeters te overbruggen zijn.

Iemand die hier ervaring mee heeft of iemand kent die hier ervaring mee heeft?

Ik ben benieuwd!

Alvast bedankt voor de reacties!

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 17 jan 2012 14:41

Mailtje naar Fred Rompelberg. Zoekt altijd mensen ter ondersteuning van zijn organisatie op Mallorca.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27838
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 17 jan 2012 14:49

Stuur de Free Motion op Gran Canaria eens een mailtje. Lijkt me geen gekke plek om stage te lopen!

cobra427
Forum-lid
Berichten: 383
Lid geworden op: 11 nov 2009 01:23
Locatie: Druten

cobra427 17 jan 2012 14:54

Ervaring heb ik niet (als ik jonger was zou ik het wel zo proberen te doen als jij niet schetst)

Er zijn natuurlijk legio bedrijven/organisaties te bedenken die fietsreizen organiseren. Schrijf ze aan!
Mag best een beetje pijn doen.

Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba

arjenv
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 09 sep 2008 02:10

arjenv 17 jan 2012 22:42

Bedankt voor de reacties!