Algemene klachten Garmin Edge 800
Heeft naar mijn idee met de nieuwigheid (van toen) te maken. Ik heb er een aangeschaft in december en heb verder geen problemen ondervonden. Waarschijnlijk omdat in de recente firmware al de meeste issues zijn opgelost..
-
- Forum-lid
Ik hev er eigenlijk weinig problemen mee. Dat was wat anders met het dramaproduct 705.
Het lukt mij alleen niet om de ETA goed ingesteld te krijgen. (aankomsttijd).
Oh ja....de piep is op de fiets ook niet te horen. Speaker wordt netjes afgedekt door de bikemount.
Het lukt mij alleen niet om de ETA goed ingesteld te krijgen. (aankomsttijd).
Oh ja....de piep is op de fiets ook niet te horen. Speaker wordt netjes afgedekt door de bikemount.
-
- Forum-lid HC
IK heb hem al vanaf de eerste maand van levering, en ik heb geen enekle klacht. Had ik trouwens ook niet met de 305 als de 705 welke ik beide heb gekocht op het moment dat ze leverbaar waren, ik het begin had ik wel wat vragen maar dat is omdat ik iets anders werkte dan dat ik verwachte dat het zou werken (Dat geld mijns inziens voor 90% van de "klachten" in het 89 pagina topic.) De rest van de klachten zijn vaak met foutieve apparaten maar dat krijg je altijd als je er zoveel van verkoopt als Garmin.
Er zijn wel wat slechte firmwares geweest maar je moet gewoon even wachten met installeren, als er een nieuwe uitkomt, zolang totdat je bevestiging hebt dat alles werkt zoals het moet.
Het enige consequente probleem wat ik heb meegemaakt met alle 3 de garmins is dat de eerste batterij altijd heel snel leeg is, dat heeft mijns inziens te maken met het transport van Productie naar land van verkoop. Als dat namelijk in het ruim van een vliegtuig plaatsvind dan raakt blijkbaar door de koude de energie uit veel lithium knoopcellen vaak grotendeels verloren.
Er zijn wel wat slechte firmwares geweest maar je moet gewoon even wachten met installeren, als er een nieuwe uitkomt, zolang totdat je bevestiging hebt dat alles werkt zoals het moet.
Het enige consequente probleem wat ik heb meegemaakt met alle 3 de garmins is dat de eerste batterij altijd heel snel leeg is, dat heeft mijns inziens te maken met het transport van Productie naar land van verkoop. Als dat namelijk in het ruim van een vliegtuig plaatsvind dan raakt blijkbaar door de koude de energie uit veel lithium knoopcellen vaak grotendeels verloren.

Hier ook geen klachten. Reed twee jaar met de 705 (mijn buurman kocht hem over en rijdt er nu ook al een jaar mee) en nu ongeveer een jaar met de 800. Heel af en toe kan hij eens blokkeren, maar dat is echt zeldzaam.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier ook geen klachten, alleen een ding mag verbetert worden namelijk de kleur van het scherm tijdens navigeren, want die is bij de Edge 705 stukken beter. Je ziet de te volgen lijn van een course matig , zeker met zonnig weer.. Verder top apparaat!
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik lees vooral veel klachten over de gebruiksvriendelijkheid-onlogica. En dat weerhoudt mij er ook een beetje van.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Allemaal indianenverhalen van digibeten as far as I'm concerned.
Als je de CityNavigator op SD erbij koopt en werkt met courses (kan via de Garmin-site of via GPsies of BRT) dan is het kinderspel.
Als je de CityNavigator op SD erbij koopt en werkt met courses (kan via de Garmin-site of via GPsies of BRT) dan is het kinderspel.
Daar zit het grootste probleem met dit mooie spul. Je moet er tijd in steken om het te snappen en er uit te halen wat er in zit. Heb je daar geen zin aan is het misschien beter om niet aan dit soort relatief ingewikkelde dingen te beginnen.havana schreef:Allemaal indianenverhalen van digibeten as far as I'm concerned.
Heb daar eigenlijk geen last van, integendeel... de kleur van de lijn kun je kiezen en daarmee lukt het weltoontje68 schreef:Hier ook geen klachten, alleen een ding mag verbetert worden namelijk de kleur van het scherm tijdens navigeren, want die is bij de Edge 705 stukken beter. Je ziet de te volgen lijn van een course matig , zeker met zonnig weer.. Verder top apparaat!

trek x 500 2008