Foto's slecht weer Fiets,
Nu de winter aan zijn einde komt haalt iedereen weer voorzichtig het stof van hun paradepaardjes.
De winter/slecht weer fiets heeft zijn best weer gedaan om ons toch weer in beweging te houden.
Nu kon ik nog geen topic hierover vinden en leek het mij leuk om de foto's en/of verhalen van je winter fiets te laten zien op dit topic.
Zelf rijd ik op een ( heel onbekend, amerikaans merk ) Kelly's fiets. Een alu/carbon fiets.
Hij heeft eigenlijk weer een sponsbad verdient na al dat pekel van de laatste tijd, maar hij moet mij nog dit najaar en voorjaar door zien te loodsen voordat ik mijn pinarello weer tevoorschijn haal.
Foto's volgen.
De winter/slecht weer fiets heeft zijn best weer gedaan om ons toch weer in beweging te houden.
Nu kon ik nog geen topic hierover vinden en leek het mij leuk om de foto's en/of verhalen van je winter fiets te laten zien op dit topic.
Zelf rijd ik op een ( heel onbekend, amerikaans merk ) Kelly's fiets. Een alu/carbon fiets.
Hij heeft eigenlijk weer een sponsbad verdient na al dat pekel van de laatste tijd, maar hij moet mij nog dit najaar en voorjaar door zien te loodsen voordat ik mijn pinarello weer tevoorschijn haal.
Foto's volgen.
Specialized Venge pro, S-works Allez, Sensa Lombardia, Trek Superfly Elite
http://imageshack.us/photo/my-images/14 ... 002kl.jpg/
Dit is mijn slechtweer fiets.
Bianchi ViaNerone met Crud MKII spatborden en Phlips 'bouw'lamp.
Dit is mijn slechtweer fiets.
Bianchi ViaNerone met Crud MKII spatborden en Phlips 'bouw'lamp.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13697" onclick="window.open(this.href);return false;
... más allá ...
Als ik hier een foto plaats van mijn Bianchi winterfiets in de huidige staat, word ik afgeschoten door de Bianchi-fans vrees ik.
@.jeroen.: Jouw slechtweerfiets ziet er een stuk schoner uit dan mijn mooiweerfiets.
Mijn winterfiets. ( Canyon Roadlite )
De hele winter mee doorgefietst, ook bij -4 graden.
Prima alu fietsje, na iedere rit grondig schoongemaakt, lijkt daarom nog als nieuw.
Gelukkig nog geen enkele lekke band gehad tijdens de wintermaanden tot nu toe.
Ga deze fiets ook als vakantiefiets gebruiken voor in de bergen, vandaar de Apex groep.
Prima alu fietsje, na iedere rit grondig schoongemaakt, lijkt daarom nog als nieuw.
Ga deze fiets ook als vakantiefiets gebruiken voor in de bergen, vandaar de Apex groep.
Laatst gewijzigd door natres op 22 feb 2012 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is vrij luxe, een LTD pennetje op de slecht weer fiets....natres schreef:Mijn winterfiets. ( Canyon Roadlite )
Do not CROSS the road!
-
- Forum-lid
Dit is mijn drie jaar oude winter/pekel/slecht weer fiets. Het is een "geupgrade" Trek 7.6 "fitnessbike" naar een soort van cyclocrosser. Voor de winter STI shifters 105 gekocht, racestuur, en cantilever remmen Shimano. Voorrem bijt lekker, achterrem laat nog te wensen over.
Weet iemand hoe ik dat kan verbeteren???
SKS lange spatborden, omdat de korte echt niet voldeden.
Dealextreme verlichting en een Cateye reserve, beide als voorlamp. Achter een rode LED uit de HEMA.
By vector1 at 2012-02-22
By vector1 at 2012-02-22
By vector1 at 2012-02-22
Weet iemand hoe ik dat kan verbeteren???
SKS lange spatborden, omdat de korte echt niet voldeden.
Dealextreme verlichting en een Cateye reserve, beide als voorlamp. Achter een rode LED uit de HEMA.
By vector1 at 2012-02-22
By vector1 at 2012-02-22
By vector1 at 2012-02-22
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je je fiets schoonmaakt na elke rit vraag ik me oprecht af waarom je een winterfiets hebt. Ik heb mijn winterfiets exact 1x schoongemaakt (met HD-reiniger) en daar had ik meteen spijt van want na het volgende ritje zag hij er weer precies zo uit. Ik smeer alleen de ketting en that's it. Aan het einde van de winter gaat de boel onder de HD-reiniger en klaar.