Welk ondershirt?
Ik zweet snel en veel. Ik moet altijd iets onder mn shirt dragen anders krijg ik last van mn luchtwegen.
Zou een ondershirt met windstopper iets zijn?
Iemand goede ervaringen met een bepaad ondershirt, of is het allemaal gelijkwaardig?
Zou een ondershirt met windstopper iets zijn?
Iemand goede ervaringen met een bepaad ondershirt, of is het allemaal gelijkwaardig?
Ondershirt met windstopper lijkt me met dit weer geen pretje, dat gebruik ik enkel in de winter. En zelfs dan breekt het zweet me snel uit.
Persoonlijk vind ik de onderkleding van Campagnolo erg fijn. Super elastisch en dus sluit het goed aan op je lijf. Ik verkies het boven Odlo, Craft e.d.
Persoonlijk vind ik de onderkleding van Campagnolo erg fijn. Super elastisch en dus sluit het goed aan op je lijf. Ik verkies het boven Odlo, Craft e.d.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Voor mij Craft, goede pasvorm en duurzaam.
What makes the boat go faster?
Ik ben vorig jaar na een koude en natte fietstocht in de Vogezen een tijd uit running geweest met een longontsteking (te veel afgekoeld tijdens een afdaling). Daarna heb ik een aantal nieuwe Craft-shirts aangeschaft met windstopper. Die bevallen mij uitstekend. Bij wat warmer weer zweet je wel iets meer maar vooral je borstkas en luchtwegen blijven warm. En daar was het mij om begonnen.
-
- Forum-lid
Heb al enkele jaren de Craft ZERO Extreme. Als het 's morgens koud is houd het de warmte vast en als het wat warmer wordt gedurende de rit geeft het je verkoeling...Super in de lente en herfst.
Ik zweer ook bij Craft. Heerlijke pasvorm en zelfs na tig keer wassen nog prima.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Absoluut wel!!! Veel verschil tussen de gebruikte materialen.perik schreef:Ik heb nog nooit een verschil in comfort of werking gemerkt tussen ondershirtjes!?
Less is bore