fiets september
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, die zag ik ook.
Uitslag brillentest blijft toch weer 100% persoonlijk. Ik heb de jawbone juist omgeruild voor een radar ivm de ventilatie, terwijl fiets precies andersom beweert. Grappig.
Uitslag brillentest blijft toch weer 100% persoonlijk. Ik heb de jawbone juist omgeruild voor een radar ivm de ventilatie, terwijl fiets precies andersom beweert. Grappig.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Ik mis in elke test de adidas brillen, top brillen elk onderdeel los verkrijgbaar. Ruim 10 verschillende soorten lezen verkrijbaar.
Beslaat gewoon echt nooit.
Ben met daniel eens dat het draagconfort persoonlijk is, kan je eigenlijk niet testen, net als zadels.
Beslaat gewoon echt nooit.
Ben met daniel eens dat het draagconfort persoonlijk is, kan je eigenlijk niet testen, net als zadels.
-
- Forum-lid
Jammer van de slecht leesbare letters op de introductie pagina's van klimmen rondom Briancon. Hier had de layout ontwerper een andere kleur voor de letters moeten kiezen.
Marc
Marc
people are strange when you\'re a stranger
Haha, dat bijschrift was niet 100 procent gelukkig.daniel1975 schreef:Lol, die zag ik ook.

-
- Forum-lid HC
Haha, ik had hem nog niet gelezen maar in de duitse bladen was hij steeds afwezig.rodrick schreef:Kijk even op pagina 97. De Evil Eye.wasbeer2006 schreef:Ik mis in elke test de adidas brillen, top brillen elk onderdeel los verkrijgbaar. Ruim 10 verschillende soorten lezen verkrijbaar.
Beslaat gewoon echt nooit. .
We weten niet beter dan dat een sportbrilframe boven de glazen doorloopt.
Daardoor is er voor andere sporters en gebruikers een vrij uitzicht op de wereld voor hun voeten en verder.
Dat dit frame daarmee precies in het blikveld van de voorovergebogen verder vooruitkijkende renner ligt zou toch vragen op moeten roepen bij een test voor diezelfde fietsers.
Hoofd iets verder optillen lijkt het devies.
Minder gestroomlijnd maar het tast de ijdelheid in elk geval niet aan.
Zo bezorgt onze zeer gewaardeerde oogbescherming mij regelmatig een stekende nekpijn.
Heeft elk voordeel toch weer zijn nadeel
Daardoor is er voor andere sporters en gebruikers een vrij uitzicht op de wereld voor hun voeten en verder.
Dat dit frame daarmee precies in het blikveld van de voorovergebogen verder vooruitkijkende renner ligt zou toch vragen op moeten roepen bij een test voor diezelfde fietsers.
Hoofd iets verder optillen lijkt het devies.
Minder gestroomlijnd maar het tast de ijdelheid in elk geval niet aan.
Zo bezorgt onze zeer gewaardeerde oogbescherming mij regelmatig een stekende nekpijn.
Heeft elk voordeel toch weer zijn nadeel
Zij is ook tegen