Maar weer een nieuwe gebruikers naam aangemaakt omdat na behoorlijke afwezigheid mijn oude het niet meer deed

Enfin.. Na een tijdje van afwezighied door ziektes ga ik weer proberen recreatief te fietsen. Ik heb een Wilier Escape volledig Ultegra waarin Rodi Stylus wielen zaten. Zaten, want door een ongeluk een jaar geleden waarbij ik mijn sleutelbeen brak zijn deze nu ovaal. Genezing duurde al met al meer dan 9 maanden voor het sleutelbeen spul weer vast zat !! en morgen is dan na een jaar de laatste controle. Heb met de fiets een stoeprand geraakt en toen een smak gemaakt waarbij ik dus wat brak....... Ander verhaal verder....
Maar nu ik weer wat wil gaan fietsen zoek ik nieuwe wielen...... Omdat mijn budget erg beperkt is en ik de huidige wielen wel mooi vind staan onder mijn witte Wilier zocht ik weer Rodi wielen mede omdat ze de klap die ik maakte goed hebben doorstaan.
Alleen een beetje ovaal....... Helaas zijn deze netgens meer te koop dus ben ik aan het kijken naar endere wielen en kom ik met mijn budget uit bij Shimano. Max 125 -140 euro...
Keuze zover is. RS 10. Of. RS 20. Of. WH 21. Of. WH-5600. Prijzen tussen de 100 en 140 euro ongeveer...... Moeten ook nog bandjes bij want die zijn ook stuk gegaan

Ik kijk bij Math Salden en Google shopping.......
Liefst witte velgen. Zilver weet ik niet of dat een beetje staat onder mijn fiets. Banden wilde ik dan ook maar witte side walls of zo
Let wel, ik rijd recreatief. Moet angsten weer overwinnen. Klik pedalen zijn al vervangen voor "normale" tot ik weer ga inklikken en de kilometers zullen de eerste maanden niet meer dan 50 tot 100 per week zijn buiten het woon werk 20 km heen en 20 km terug. Oh ja leeftijd indien een issue. 40+ Gewicht 86
Alvast bedankt...........