Hallo,
Weet er iemand of er spatborden vooraan bestaan voor MTB's met voorvering met poploc? De kabel van die poploc zit namelijk vast in een klem die vastgemaakt is in de vorkbuis. Dus daar kan je de klem voor zo'n spatbord (van SKS bv) niet in vastmaken.
Bedankt,
Hans
spatbord vooraan fox met poploc
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je een foto?
Ik snap nl. niet wat je bedoeld, ook niet nadat ik even naar mijn Fox vork heb gekeken.
Ik neem aan dat je de remote van Fox bedoeld, want de term poplock is eigenlijk van Rockshox.
Ik snap nl. niet wat je bedoeld, ook niet nadat ik even naar mijn Fox vork heb gekeken.
Ik neem aan dat je de remote van Fox bedoeld, want de term poplock is eigenlijk van Rockshox.
Less is bore
Deze van sks bevestig je onder op framebuis dus gaat in ieder geval passen:
http://www.sks-germany.com/?l=nl&a=prod ... 0000&MUD-X
http://www.sks-germany.com/?l=nl&a=prod ... 0000&MUD-X
Hallo,
Hierbij de foto. Ik bedoel de bout van de klem die de kabel van de loc op z'n plaats houdt. Die bout zit in de vorkbuis waar je normaal een bevestigingsklem voor een spatbord kan plaatsen.
Die spatborden die je op de schuine buis plaatst vindt ik onvoldoende. Ik heb net een oogoperatie achter de rug en wil absoluut vermijden dat er modder in mijn ogen komt.
Mvg,
Hans
Hierbij de foto. Ik bedoel de bout van de klem die de kabel van de loc op z'n plaats houdt. Die bout zit in de vorkbuis waar je normaal een bevestigingsklem voor een spatbord kan plaatsen.
Die spatborden die je op de schuine buis plaatst vindt ik onvoldoende. Ik heb net een oogoperatie achter de rug en wil absoluut vermijden dat er modder in mijn ogen komt.
Mvg,
Hans
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ah, je bedoelt die bout.
Gewoon deze eruit, kabel iets verdraaien en klaar ben je. Bij mijn vriendin zat bij de 2e-hands vork die kabelklem er niet bij en werkt prima zonder.
Gewoon deze eruit, kabel iets verdraaien en klaar ben je. Bij mijn vriendin zat bij de 2e-hands vork die kabelklem er niet bij en werkt prima zonder.
Less is bore
Die klem heb je helemaal niet nodig, mijn exFox heeft het altijd zonder gedaan . Draai maar los, trek 'm eruit, en monteer gerust een spatbordje. Een goede bril werkt IMHO trouwens beter dan een spatbordje, maar de combinatie van beide is natuurlijk het veiligst.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team