Qua gewicht ontlopen de F6r en de RS80 C50 elkaar niet veel. Beiden hebben een duurder alternatief, waarbij het verschil in de naaf zit (dura ace en DT 240s)
Is er een duidelijk verschil tussen deze twee wielsets te benoemen?
ffwd F6R alu versus Shimano RS80 C50
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Om je dan wel even te helpen.nl12048 schreef:He, kijk daar hebben we iets aan
Waarschijnlijk is er over deze wielen in het "wielen" topic al het een en ander te vinden.
FFWD heeft een goede garantieafhandeling, want er gaat nogal eens iets mis met hun velgen. Heb enkele vrienden die hun wielen enige tijd hebben moeten missen omdat de velg vervangen moest worden onder garantie.
Shimano, geen idee, ik heb ooit de Dura Ace 24CL versie gehad en was daar heel tevreden over.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ken er ook 2 die recent een ffwd hebben gekocht met alu remvlak die niet goed waren. Enorm schokkend remmen, problemen met remvlak.
Less is bore
Ik kan alleen iets zeggen over de FFWDs (ik heb de F6R SE), maar ik vind het een setje strakke wielen die prima bollen, en niet onbelangrijk met gemiddeldes onder de 40km/h, er erg strak uitzien.
Ik heb wat problemen gehad met de zachte alu body van de DT240s achternaaf, maar dat is allemaal prima verholpen. Qua service is FFWD top!
Ik heb wat problemen gehad met de zachte alu body van de DT240s achternaaf, maar dat is allemaal prima verholpen. Qua service is FFWD top!