Hallo,
Weet iemand of het wat uitmaakt hoe je het binnenblad monteerd? Het buitenblad is logisch maar binnen zie ik geen pijltje staan.
Monteren sram force /red binnenblad
-
- Forum-lid
Dat had ik ook toen ik op een Force-crank een 39er monteerde, pijltje van de TA kwam niet overeen met gaten van de crank. Een binnenblad heeft geen specifieke montage-instructie, het heeft immers geen stijghulpjes oid, dus volgend mij kan je gewoon je gang gaan.
Er zit wel degelijk een uitstulping op het binnenblad (goed kijken). Deze moet ter hoogte van de crankarm gemonteerd worden. De letters moeten naar binnen gemonteerd worden [richting de non-drive side], i.t.t. wat bij bijv. Stronglight-bladen het geval is.
Even een fotootje voor je gemaakt.... getoonde blad is een 34T blad uit de Red-groep.

Even een fotootje voor je gemaakt.... getoonde blad is een 34T blad uit de Red-groep.

Laatst gewijzigd door havana op 17 jun 2013 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Wederom bedankt havana!
Was op zoek naar een driehoekje op het blad maar de uitstulping is Idd duidelijk zichtbaar. Het binnenblad meteen maar even correct gemonteerd.
Was op zoek naar een driehoekje op het blad maar de uitstulping is Idd duidelijk zichtbaar. Het binnenblad meteen maar even correct gemonteerd.
Nee, hiermee bedoel ik naar de andere kant. Richting de non-drive side dus.