lastige dokter...en L3B
Ik moet voor deelname aan L3B over een doktersverklaring beschikken.
Tenminste, dat staat vermeld op de site en daar heb ik het betreffende formulier ook gedownload.
Nou is er echter een probleem dat mijn huisarts dit niet wil tekenen.....
Hoe zwaar wordt er door de Franse organisatie getild aan deze verklaringen?
En als ik deze echt nodig heb voor het startbewijs, hoe kom ik dan aan een dergelijke verklaring?
Tenminste, dat staat vermeld op de site en daar heb ik het betreffende formulier ook gedownload.
Nou is er echter een probleem dat mijn huisarts dit niet wil tekenen.....
Hoe zwaar wordt er door de Franse organisatie getild aan deze verklaringen?
En als ik deze echt nodig heb voor het startbewijs, hoe kom ik dan aan een dergelijke verklaring?
'Sometimes the wrong turn brings you to the right place'
HD schreef:De organisatie wil niet aansprakelijk worden gesteld mocht er eventueel iets gebeuren.
Uiteraard, dat is de reden dat de organisatie zo'n verklaring wil.
Maar als een arts zo'n verklaring afgeeft, wát verklaart hij dan precies?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Garantie tot aan de drempel!
Kun je niet gewoon een (basis)keuring bij een SMA ondergaan en dat gebruiken?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sterker nog, een Nederlandse arts MAG zo'n verklaring niet eens tekenen, want het is in strijd met de eed. Het is ethisch gezien namelijk totaal belachelijk om zoiets te tekenen. Je moet zoiets van een arts niet eens willen vragen. Laat je vooral medisch keuren door je huisarts (als je je daar prettig bij voelt), maar teken zelf het document en zadel huisarts er niet mee op.
Wil je per se een stempel? Loop naar de Bruna, koop een stempel en zet er "Jan Pieterse MD" uit Lutjebroek oid. op.
Wil je per se een stempel? Loop naar de Bruna, koop een stempel en zet er "Jan Pieterse MD" uit Lutjebroek oid. op.