Dicht achterwiel
Ik wel, prima systeem (als hij voor je wiel gemaakt is en dus goed past) alleen op de klinkers enorm kabaal. Uiteindelijk wil je toch een disk, maar tot die tijd mooie oplossingmao schreef:@Nicosch
Is id. een (goedkope ) idee, heb jij er ervaring mee?
1.3.024 Any device, added or blended into the structure, that is destined to decrease, or which has the effect of decreasing, resistance to air penetration or artificially to accelerate propulsion, such as a protective screen, fuselage form of fairing or the like, shall be prohibited.
Officieel mogen wheel covers niet, ze moeten intergraal onderdeel uitmaken van het wiel, oftewel het moet een disc zijn en mag niet later zijn toegevoegd. KNWU is verplicht de UCI richtlijnen te volgen, dat ze niet altijd worden gevolgt heeft meer met de kennis van de officials te maken dan dat het hier in NL wel mag.
Officieel mogen wheel covers niet, ze moeten intergraal onderdeel uitmaken van het wiel, oftewel het moet een disc zijn en mag niet later zijn toegevoegd. KNWU is verplicht de UCI richtlijnen te volgen, dat ze niet altijd worden gevolgt heeft meer met de kennis van de officials te maken dan dat het hier in NL wel mag.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het is bij de Nieuwelingen spielerei of dat zou het moeten zijn. Natuurlijk ben je op een Specialized Shiv met Zipp 808 voorwiel, Zipp disc en een Dura Ace DI2 groep sneller dan op je gewone fiets met een opzet stuurtje. Maar word je daar een betere coureur van?
Ik heb me vaker verbaasd over het materiaal waar nieuwelingen of zelfs jeugdrennertjes mee rondrijden. Het is helaas iets van alle tijden, maar ik ben met amclassic-fan eens dat het ook bij de nieuwelingen allemaal best een beetje houtje-touwtje mag zijn. Kinderen van die leeftijd moeten dromen van mooi materiaal, niet ermee rijden...leidt alleen maar af van de spielerei die het dan nog zou moeten zijn.
Pain is just a state of mind