Wie fietst ook de 160 km in Scheveningen op 9 oktober?
-
- Forum-lid
Ik ga meedoen aan de toertocht van 9 oktober in Scheveningen. Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die mee gaan fietsen. Laat het mij weten.
Zie http://www.wielerland4challenge.nl/ voor meer informatie over de tocht.
Zie http://www.wielerland4challenge.nl/ voor meer informatie over de tocht.
-
- Forum-lid
Tsja, het is een prijzige tocht. Maar het is in Scheveningen en ik woon in Den Haag, dus dat is wel leuk.
35 euro???!!!! Ik woon in Scheveningen, maar voor dat geld doe ik toch echt niet mee. Iemand van de organisatie die dit bedrag kan uitleggen???
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
[quote="Aristos"]35 euro???!!!! Ik woon in Scheveningen, maar voor dat geld doe ik toch echt niet mee. Iemand van de organisatie die dit bedrag kan uitleggen???[/quote]
Ik ben niet van de organisatie, maar aan deelname is verkoop van Vacancesoleil kleding gekoppeld. Als je 4 keer die 35 euro hebt afgedragen heb je zo'n pakje en een wieltas bij elkaar gespaard. Als je je nu al vastlegt om volgend jaar al die tochten te gaan rijden krijg je een paar tientjes korting.
Ik ben niet van de organisatie, maar aan deelname is verkoop van Vacancesoleil kleding gekoppeld. Als je 4 keer die 35 euro hebt afgedragen heb je zo'n pakje en een wieltas bij elkaar gespaard. Als je je nu al vastlegt om volgend jaar al die tochten te gaan rijden krijg je een paar tientjes korting.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zou er trouwens iemand, maar dan ook maar iemand zijn die zich nu al voor al die tochten inschrijft (en 100 euries afdraagt) om zo de exclusieve te krijgen mogelijkheid te krijgen zich ook in te schrijven voor die tijdrit op Zandvoort? Ze verwachten blijkbaar minstens 750 gegadigden daarvoor.
[quote="perik"][quote="Aristos"]35 euro???!!!! Ik woon in Scheveningen, maar voor dat geld doe ik toch echt niet mee. Iemand van de organisatie die dit bedrag kan uitleggen???[/quote]
Ik ben niet van de organisatie, maar aan deelname is verkoop van Vacancesoleil kleding gekoppeld. Als je 4 keer die 35 euro hebt afgedragen heb je zo'n pakje en een wieltas bij elkaar gespaard. Als je je nu al vastlegt om volgend jaar al die tochten te gaan rijden krijg je een paar tientjes korting.[/quote]
Dus eigenlijk komt het neer op het volgende:
1. Als je graag de VS-teamkleding en een wieltas wilt hebben plus 4 toertochten wilt rijden is het een aardige deal.
2. Als je alleen de tochten wilt fietsen en niet geinteresseerd ben in het andere, is het schreeuwend duur.
Ik ben niet van de organisatie, maar aan deelname is verkoop van Vacancesoleil kleding gekoppeld. Als je 4 keer die 35 euro hebt afgedragen heb je zo'n pakje en een wieltas bij elkaar gespaard. Als je je nu al vastlegt om volgend jaar al die tochten te gaan rijden krijg je een paar tientjes korting.[/quote]
1. Als je graag de VS-teamkleding en een wieltas wilt hebben plus 4 toertochten wilt rijden is het een aardige deal.
2. Als je alleen de tochten wilt fietsen en niet geinteresseerd ben in het andere, is het schreeuwend duur.
[quote="eelcoz"]
[/quote]
Ja. Alleen je "krijgt" geen teamkleding, maar een wielerland-vacancesoleil pakkie:
[/quote]
Ja. Alleen je "krijgt" geen teamkleding, maar een wielerland-vacancesoleil pakkie:
Nou ik ben benieuwd, ik heb al zoveel pakkies, daar heb ik helemaal geen interesse in... En als er nou een ontzettend uitdagend parcours ligt (a la AGR), maar meer dan een rondje duinen en bollenvelden is het niet...
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
Ik lees nu een groot aantal reacties waardoor ik nu aan het twijfelen ben gebracht of ik die 35 euro er voor over heb. In ieder geval zeer bedankt voor de suggestie voor de tocht in Zoetermeer. De 4 euro 50 is een aanzienlijk vriendelijker bedrag. En nou moet ik zeggen dat ik het op zich niet heel erg vind om iets meer te betalen voor een tocht, maar dan moet het ook wel heel leuk zijn. Zo heb ik afgelopen zaterdag meegedaan aan Boogie's Extreme en dat vond ik een heel mooie tocht door Belgie en Nederland. Maar goed, om even ook op Aristos te reageren: de omgeving van Scheveningen kan niet anders dan een rondje duinen en bollenvelden zijn.