Look Blade 2 al ergens te koop?
- boswielrenner
- Forum-lid
Ben erg nieuwsgierig naar de nieuwe Look Blade 2 pedalen. Weet iemand wanneer ze te koop zijn?
http://road.cc/content/news/92748-look- ... C2%A0video
http://road.cc/content/news/92748-look- ... C2%A0video
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt, maar helaas alleen de 12nm versie. Ik wil de 16nm of misschien 20nm versie.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Bij BikeParts4U staan ze aangekondigd voor 27-01. Dus nog 25 dagen wachten?
http://www.bikeparts4u.nl/race/pedalen- ... =blade%202
http://www.bikeparts4u.nl/race/pedalen- ... =blade%202
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt Neel.
Weet iemand trouwens of het een groot verschil is 16 of 20Nm. Ik neem aan dat het gaat over het inklik en uitklik moment. Dus de kracht waarmee je moet inklikken en uitklikken. Kan je de float nog wijzigen bij Look?
Weet iemand trouwens of het een groot verschil is 16 of 20Nm. Ik neem aan dat het gaat over het inklik en uitklik moment. Dus de kracht waarmee je moet inklikken en uitklikken. Kan je de float nog wijzigen bij Look?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Ik heb de vorige Look Keo blade met de 16 Nm veer, die vind ik al strak( te strak) genoeg. Ik ben zelfs al wezen kijken naar de 12 Nm carbon "veer".
Mijn opinie is dat de 16 Nm al ruim voldoet en dat je de 20 Nm overkill is, dit gaat echter wel over de veer van de Keo blade 1!
Mijn opinie is dat de 16 Nm al ruim voldoet en dat je de 20 Nm overkill is, dit gaat echter wel over de veer van de Keo blade 1!
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik ben zeker geen lichtgewicht en ook meer sprinter dan klimmer (hoe kan het ook anders , is dan 16 NM of 20NM aan te raden? De 20NM is nieuw en de Profs hebben ook altijd gereden met 16NM dus ergens moet dat dus wel volstaan. Kortom; welke kan ik het beste proberen?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Mijn pedaaltjes komen rechtstreeks van Service course van Vacansoleil met de 16 Nm veer. Dus idd met veer die de profs ook gebruiken.
Ik ben een hobbyist die af en toe een sprintje trekt en op z'n tijd in Limburg de heuveltjes beklimt en met m'n halve eeuw ook geen afgetrainde graat of broodmager.
Die 16Nm veer zal voor jou meer dan voldoende zijn, je hoeft niet bang te zijn dat je voet plots uit je pedaal schiet.
Succes.
Ik ben een hobbyist die af en toe een sprintje trekt en op z'n tijd in Limburg de heuveltjes beklimt en met m'n halve eeuw ook geen afgetrainde graat of broodmager.
Die 16Nm veer zal voor jou meer dan voldoende zijn, je hoeft niet bang te zijn dat je voet plots uit je pedaal schiet.
Succes.
Zelf heb ik nu de 16Nm versie, dat vind ik net aan, met versleten plaatjes eigenlijk iets te weinig. Als je wedstrijden rijdt en veel sprint zou ik 20 Nm overwegen, al zal 16Nm ook wel voldoen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- boswielrenner
- Forum-lid
Is de hoek waarin je uitklikt bij Look altijd hetzelfde? Dus geen verschil tussen 16NM en 20NM?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29