Schoenen tip voor grote brede voeten aub
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb grote voeten (maat 47, vooral erg brede voeten en een hoge wreef. Ik zoek al enige tijd naar nieuwe racefiets schoenen. Belangrijk is vooral dat ze niet te smal zijn en de neus breed genoeg is en niet te puntig.
Liefst met carbon zool. Budget tussen de 150-200 euro.
Heeft iemand misschien een goede tip? Of zelf goede ervaringen?
Ik heb grote voeten (maat 47, vooral erg brede voeten en een hoge wreef. Ik zoek al enige tijd naar nieuwe racefiets schoenen. Belangrijk is vooral dat ze niet te smal zijn en de neus breed genoeg is en niet te puntig.
Liefst met carbon zool. Budget tussen de 150-200 euro.
Heeft iemand misschien een goede tip? Of zelf goede ervaringen?
-
- Forum-lid
Beste iceskater77
Bontragers en Northwaves vallen breed. (alleen de Extreme SBS Tech valt normaal)
Shimano's vallen normaal.
Sidi's en Mavic vallen smal.
Bontragers en Northwaves vallen breed. (alleen de Extreme SBS Tech valt normaal)
Shimano's vallen normaal.
Sidi's en Mavic vallen smal.
Ik heb hier ook last van. Op dit moment heb ik Fizik schoenen, deze vallen ook breed maar zaten nog niet perfect. Nu heb ik Bont schoenen in bestelling staan. Naast dat ze een veel betere anatomische pasvorm hebben worden deze schoenen ook nog thermo gevormd (warmte en vacuum) zodat ze zich helemaal naar jouw voeten vormen. Zie de website van Bont voor leveradressen in NL. www.bont.com
-
- Forum-lid
Bedankt voor de tips tot zover. Ga het vanavond eens googelen allemaal. De thermoplastisch vervormbare Bont schoenen lijken me ook wel wat. Heb hier zelf al skeelers van en die zitten ook als gegoten. Echter waar zijn die Bont's te koop waar ze ook een oven en vacuüm machine hebben?
Op bont.com kan je de dealers vinden. Anders even contact opnemen met de distributeur (gegevens hieronder);
GM - BONT CYCLING EUROPE
Kleiland 14 P 8271 RV Ijsselmuiden
T: +31650692171
E: roy@bont.com
Eventuele andere optie qua brede schoen is Specialized.
Succes!
GM - BONT CYCLING EUROPE
Kleiland 14 P 8271 RV Ijsselmuiden
T: +31650692171
E: roy@bont.com
Eventuele andere optie qua brede schoen is Specialized.
Succes!
Time is (almost) on my site
- jester7749
- Forum-lid
Heb met het zelfde te maken gehad, heb ook (zeer) brede voeten. Na lang zoeken bij Bontrager terecht gekomen (de RXL Road, met carbon zool).
Ben zeer tevrede, zitten als pantoffels, geen last meer van pijnlijke en slapende voeten.
Ben zeer tevrede, zitten als pantoffels, geen last meer van pijnlijke en slapende voeten.