rijdt er iemand met zo een fiets en wat zijn de bevindingen
goede en slechte punten
granville sonic sli team
Ik ken er diverse die op een Sonic rijden en zijn er tevrede over de 2010 modellen zouden steviger moeten zijn in de ISP dat was bij de 2009 variant nogal een probleem en wou de fiets nog wel een scheuren.
Verder is Granville erg comfortabel en weegt de Sonic erg weinig.
Als je meer veiligheid wilt hebben is de CMX een prachtige optie daar heb ik nog nooit ene van kapot gezien wel wat zwaarder en geen ISP maar wel een heel stevig frame en kwa looks zeker erg mooi
De FM waar ik altijd kom heeft nog een Sonic en CMX frame hangen en een nieuwe in de winkel staan tevens nog een stuk of 3 ex team CMX-en
Verder is Granville erg comfortabel en weegt de Sonic erg weinig.
Als je meer veiligheid wilt hebben is de CMX een prachtige optie daar heb ik nog nooit ene van kapot gezien wel wat zwaarder en geen ISP maar wel een heel stevig frame en kwa looks zeker erg mooi
De FM waar ik altijd kom heeft nog een Sonic en CMX frame hangen en een nieuwe in de winkel staan tevens nog een stuk of 3 ex team CMX-en

Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik weet niet wat voor een maat je nodig hebt maar zowel de CMX-en wat daar hangen als de Sonic gaan voor heel wat minder weg dan 1900euro.
Voor 1900euro heb je daar die Sonic denk ik met een leuke afmontage
Voor 1900euro heb je daar die Sonic denk ik met een leuke afmontage

Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
ik zou enkel de kader willen.
ik heb op de site gekeken en daar kan ik de fiets samenstellen met het materiaal
da ik zou over zetten van de fiets die ik nu heb en dan kom ik op 3800 euro uit.
ik heb juist een beetje schrik van die vaste zadelbuis.
alvast bedankt voor uw reacties
ik heb op de site gekeken en daar kan ik de fiets samenstellen met het materiaal
da ik zou over zetten van de fiets die ik nu heb en dan kom ik op 3800 euro uit.
ik heb juist een beetje schrik van die vaste zadelbuis.
alvast bedankt voor uw reacties
dimi
Ik rij ondertussen al anderhalf jaar met een granville sonic sli en mij hoor je niet klagen. Het is een fietsje dat vlot stuurt, stijf en licht is.
Er zijn inderdaad wel wat problemen geweest met de eerste kaders met een te dunne zadelbuis, maar dit is in de tweede lichting kaders opgelost. Ook voor 2010 heeft granville het model iets laten aanpassen.
Als je enkel de kader wil:
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... c_id=&afd=
Er zijn inderdaad wel wat problemen geweest met de eerste kaders met een te dunne zadelbuis, maar dit is in de tweede lichting kaders opgelost. Ook voor 2010 heeft granville het model iets laten aanpassen.
Als je enkel de kader wil:
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/ ... c_id=&afd=