Fietsbril voor alround gebruik
- Sha Kokken
- Forum-lid
Tsja wat vind je belangrijk?
Ikzelf zou letten op:
- Pasvorm (zit 'ie lekker?)
- Gewicht
- Moet voldoende groot zijn om zon en wind tegen te houden
- Maar wel voldoende geventileerd om niet meteen te beslaan
- Verwisselbare glazen voor verschillende weersomstandigheden
Volgens mij moet je voor een eurootje of 50 prima kunnen slagen bij de eerste de beste fiets- of buitensportwinkel.
Een vriendje van mij fietst al jaren met een brilletje van 4 euro. Ziet er niet uit maar werkt voor hem dus wie maakt hem wat...
Ikzelf zou letten op:
- Pasvorm (zit 'ie lekker?)
- Gewicht
- Moet voldoende groot zijn om zon en wind tegen te houden
- Maar wel voldoende geventileerd om niet meteen te beslaan
- Verwisselbare glazen voor verschillende weersomstandigheden
Volgens mij moet je voor een eurootje of 50 prima kunnen slagen bij de eerste de beste fiets- of buitensportwinkel.
Een vriendje van mij fietst al jaren met een brilletje van 4 euro. Ziet er niet uit maar werkt voor hem dus wie maakt hem wat...
- Sha Kokken
- Forum-lid
John Lennon was inderdaad ook een fervent fietser ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Gebruik je die met glazen op sterkte? Als ik het goed heb, zijn er daarvoor clips te gebruiken.gene schreef:Een fietsbril moet ook strak zitten, dus vooral gaan passen.
Ik vind Tifosi erg goed. (en betaalbaar))
Nee, de gewone. Mijn volgende zal er een zijn met "leeslensje" om mijn gps beter te kunnen aflezen.EmPeHa schreef:Gebruik je die met glazen op sterkte? Als ik het goed heb, zijn er daarvoor clips te gebruiken.gene schreef:Een fietsbril moet ook strak zitten, dus vooral gaan passen.
Ik vind Tifosi erg goed. (en betaalbaar))
ok, dank je.