Red Bull Kop over Kop
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat lijkt me een mooi evenement. Helaas ken ik niet genoeg mensen die zo gek zijn hieraan mee te doen.
Mijn idee is, dat jij, als eerste rijder, die eerste beurt op 95% moet gaan. bijna volle bak dus. Als dan je teammaat er bij komt, kun je in zijn zog gaan beginnen met herstellen. Met een goede conditie zou je dan na een aantal kilometers wel weer voorzichtig mee moeten kunnen draaien.
Moeilijk in te schatten. Wel een interessant concept. Ik zou het in ieder geval leuk vinden als je je ervaringen met ons deelt op dit forum.
Succes!
Mijn idee is, dat jij, als eerste rijder, die eerste beurt op 95% moet gaan. bijna volle bak dus. Als dan je teammaat er bij komt, kun je in zijn zog gaan beginnen met herstellen. Met een goede conditie zou je dan na een aantal kilometers wel weer voorzichtig mee moeten kunnen draaien.
Moeilijk in te schatten. Wel een interessant concept. Ik zou het in ieder geval leuk vinden als je je ervaringen met ons deelt op dit forum.
Succes!
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat, heb er in ieder geval veel zin in!
Had ook bedacht dat ik in het eerste stuk (15km) maar tegen de max moet gaan rijden, om dan 'enigzins te herstellen' als #2 erbij komt.
Zondagmiddag weten we of dat een slimme tactiek was...
Ik zal hier de belevenissen posten!
Had ook bedacht dat ik in het eerste stuk (15km) maar tegen de max moet gaan rijden, om dan 'enigzins te herstellen' als #2 erbij komt.
Zondagmiddag weten we of dat een slimme tactiek was...
Ik zal hier de belevenissen posten!
-
- Forum-lid HC
Had het voorbij zien komen en het idee is inderdaad wel leuk! Er doen ook behoorlijk wat teams mee (183) van lokale bierteams tot de Lotto Jumbo's en wat beloftenploegen. Ben benieuwd naar de aftermovie en ervaringen van de deelnemers .
In ieder geval succes knukkel! Nog ambities voor een top 100 o.i.d?
In ieder geval succes knukkel! Nog ambities voor een top 100 o.i.d?
Jij ook succes! (maar niet zoveel dan hè )baba86 schreef:Ook van de partij! Vorig jaar ook vakkundig naar de klote gegaan.. genade zeg! Het is echt een fantastisch evenement. Goed georganiseerd, prima sfeer.
Succes!!
Welk team zijn jullie?
Ik werd gisteren gevraagd , echt met 10kg overgewicht en geen meter getraind maar alleen gefietst zag ik he niet zitten.
Wel leuk om volgend jaar te doen want moet echt wat doelen gaan uitzetten heb ik gemerkt want anders blijf ik z`n vet zwijn en blijft de motivatie weg
Wel leuk om volgend jaar te doen want moet echt wat doelen gaan uitzetten heb ik gemerkt want anders blijf ik z`n vet zwijn en blijft de motivatie weg
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike