As zaterdag ga ik naar de cyclocross in Spa. Het is voor mij de eerste keer dat ik daar naar toe ga. Het iemand nog tips? Bijv. waar te gaan kijken of wat mee te nemen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Cyclocross Spa
-
- Forum-lid
Gezien de droge herfst verwacht ik heel wat minder slijk dan vorig jaar. Maar inderdaad naar het veldrijden voor de zekerheid altijd botten mee.jawie schreef:Botten aandoen (laarzen dus)
Ga je voor het eerst naar het veldrijden of voor het eerst naar de SP in Francorchamps?
Mijn advies: zorg dat je er vroeg bent en op het gemak tijdens de wedstrijden uit het voorprogramma de ideale plek zoeken.
-
- Forum-lid
Ik zou patatten eten en bier drinken!
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Prachtige cross ; eerst rechtstreeks middels de livestream gekeken en om 17.25 u nog een keer de uitgebreide samenvatting op Sporza. Laarzen mede door de vorst waren deze keer niet nodig.RobiOne schreef:Het is voor het eerst naar de cross. We hebben het plan om er om 1100 te zijn om zo het parcours nog rond te lopen.
Laarzen heb ik helaas niet, maar de bergschoenen van mee.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Omdat het wat minder druk was dan gemiddeld bij een cross in de Vlaanderens heb je waarschijnlijk weinig moeite gehad een goede plek te vinden om het goed te kunnen zien.