Ik wil een kettingblad zwart spuiten en vroeg mij af of iemand dit al eerder had gedaan?
Wat kan ik het beste gebruiken aan verfmaterialen?
Kettingblad zwart spuiten
Of het een succes wordt hangt af van het materiaal ( alu , staal ?) , en de vorige bewerking ( gepolijst of niet , grondverf)
Maar over het algemeen kun je voor het zwart spuiten het beste gebruik maken van ZWARTE lak , beste resultaat !
Maar over het algemeen kun je voor het zwart spuiten het beste gebruik maken van ZWARTE lak , beste resultaat !
-
- Forum-lid HC
Een nieuw blad kun je na goed ontvetten met primer en zwarte lak zwart spuiten (action lak is goed genoeg). Een gebruikt blad gaat je waarschijnlijk niet goed lukken vanwege de amper te verwijderen siliconen uit je kettingolie.
Uiteraard blijft lak op de tanden niet zitten de rest zal nog wel meevallen. Plastidip zou ook nog kunnen maar ook dat zal regelmatig herhaald moeten woirden.
Uiteraard blijft lak op de tanden niet zitten de rest zal nog wel meevallen. Plastidip zou ook nog kunnen maar ook dat zal regelmatig herhaald moeten woirden.
Bedankt voor je tips. Het gaat alleen om de zijkant.sharkman113 schreef:Een nieuw blad kun je na goed ontvetten met primer en zwarte lak zwart spuiten (action lak is goed genoeg). Een gebruikt blad gaat je waarschijnlijk niet goed lukken vanwege de amper te verwijderen siliconen uit je kettingolie.
Moet het blad ook opgeschuurd worden?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Siliconen kun verwijderen met een speciale reiniger(ook in spb)sharkman113 schreef:Een nieuw blad kun je na goed ontvetten met primer en zwarte lak zwart spuiten (action lak is goed genoeg). Een gebruikt blad gaat je waarschijnlijk niet goed lukken vanwege de amper te verwijderen siliconen uit je kettingolie.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk