Mijn zus wil beginnen met racefietsen en zoekt een kleine fiets. Ze is 1,68m, dus ik schat dat ze een maat 48 of 50 (52?) nodig heeft.
Budget +/- € 700,00.
Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen: wie heeft er toevallig nog een leuke fiets staan voor een redelijke prijs?
Beginnersfiets kleine maat
Hoi,
Ik heb nog een knappe Cervelo te koop. Maat 51. Volledig ultegra 10 speed en ritchey wcs onderdelen. Mag weg zonder wielen voor 1000 euro, kan je hier nog tweedehands wielen bijzoeken. Een beetje boven budget, ik weet het maar dit is dan ook een geweldig knappe en goede fiets.
Bij interesse mail je me maar.
stefan.dhondt@pandora.be
Ik heb nog een knappe Cervelo te koop. Maat 51. Volledig ultegra 10 speed en ritchey wcs onderdelen. Mag weg zonder wielen voor 1000 euro, kan je hier nog tweedehands wielen bijzoeken. Een beetje boven budget, ik weet het maar dit is dan ook een geweldig knappe en goede fiets.
Bij interesse mail je me maar.
stefan.dhondt@pandora.be
-
- Forum-lid
Mijn broertje is uit z'n fiets geloof ik , en wil graag een nieuwe. Het is een goede fiets ik geloof maat 50. Als je meer info wilt PM je maar ff;)
Hallo,
Ik heb nog een fiets van mijn vriendin te koop staan. Maat 51, verleden jaar augustus aangekocht en een kleine 200km op gereden. Factuur is ook aanwezig. Hij is in nieuwstaat en het gaat om deze fiets.
http://webshop.webshoparchitects.be/bik ... rikant=156
Ik heb nog een fiets van mijn vriendin te koop staan. Maat 51, verleden jaar augustus aangekocht en een kleine 200km op gereden. Factuur is ook aanwezig. Hij is in nieuwstaat en het gaat om deze fiets.
http://webshop.webshoparchitects.be/bik ... rikant=156
@ Tristef: mooie fiets, maar iets te duur en te ver weg..
@EdwardIsaac & Dafke: PM
@wéwé: ben bang dat het toch een 50cm moet zijn.
@danny1407: post maar een foto van jezelf en je fiets, dan laat ik die wel aan m'n zus zien
@EdwardIsaac & Dafke: PM
@wéwé: ben bang dat het toch een 50cm moet zijn.
@danny1407: post maar een foto van jezelf en je fiets, dan laat ik die wel aan m'n zus zien
Oh why fear death, be scared of living.